Jump to content

Hjälp me Vc mp


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Nej tack. Jag tänder inte på analsex, varesig åt ena eller andra hållet. :unsure:

Synd, det är nämligen det ändå sättet jag vet där man kan få mentalt handikappade ungar som dig att bli lite positiva om saker och ting.

Men du, kan jag få fråga vad som är så avancerat med MTA?

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd, det är nämligen det ändå sättet jag vet där man kan få mentalt handikappade ungar som dig att bli lite positiva om saker och ting.

Men du, kan jag få fråga vad som är så avancerat med MTA?

Är väl hoppen vid malibu på stunt servrarna.

å du. ja va du nu heter vc-mp e mkt mkt mkt bättre. skönare också. n00b kan du va sj. som precis provat mta å tycker de e sketcoolt me multiplayer

Redigerad av MoriX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis allt. Det är riktigt grymt. Jag fattar inte hur ni lyckas få det att krångla. Det är ju en genial mod.

Horisonella rotationen är inte synkroniserad. <- Är det I VC-MP.

Det är laggigt eftersom att dem använder "force movement" metoden med nätkoden. <- Nätkoden är krypterad med MD5 i VC-MP, det laggar inte lika mycket.

Många småbuggar som kan ses som fusk. <- Inga funna i VC-MP.

Dem använder Raknet som API. <- VC-MP använder en egenbyggd API -> Mycket stabilare.

Många fler animationer synkroniserade i VC-MP dessutom.

Listan är mycket längre än denna, men nu orkar jag inte skriva mer.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kåt, påtänd och odräglig.

Vad kan detta ha med det vi just diskuterade att göra?

Istället för att försöka byta samtalsämne så kan du bara sluta skicka inlägg i denna tråden och förstå att du inte har någonting annat att säga angående det vi just diskuterade.

Jag hoppas att du får hjälp någon vacker dag.

Adjö.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här "coola" killen Keshon har fått en varning i en annan tråd pg.a grovt påhopp. I och med det så tog jag bort hans rättigheter att skriva i 50 dagar, så ni slipper hans totalt onödiga inlägg ett tag. Kommer han tillbaka och uppträder likadant igen utan att ha lärt sig något kommer jag se till så att han blir bannad.

Jag kommer även hålla koll på hans IP nummer så att han inte skapar en användare till.

Hoppas det blir bra såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här "coola" killen Keshon har fått en varning i en annan tråd pg.a grovt påhopp. I och med det så tog jag bort hans rättigheter att skriva i 50 dagar, så ni slipper hans totalt onödiga inlägg ett tag. Kommer han tillbaka och uppträder likadant igen utan att ha lärt sig något kommer jag se till så att han blir bannad.

Jag kommer även hålla koll på hans IP nummer så att han inte skapar en användare till.

Hoppas det blir bra såhär.

Jo han verkade rätt dampig och spammade rejält hadde jag varit mod hadde jag bannat honnom om han bettedde sej så i mitt forum

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...