Jump to content

Hur många checkpointar måste man åka igenom i.....


Flash GTA
 Share

Recommended Posts

Jag håller på med Dildo Dodo uppdraget sen jätte länge men jag klarar bara 2-3 checkpointar. Jag undrar bara 3 saker:

1. Finns det några sparade spel efter Dildo Dodo?

2. Hur många checkpointar måste man klara på Dildo Dodo?

3. går det att ta bort det uppdraget?

Jag skulle bli jätte glad om ni skulle kunna hjälpa mig!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är bara att träna på tills det går, om du hoppar över kommer du bara ångra dig.

Kommer inte ihåg dildo dodo exakt.. Men är det då man ska släppa ut tidningar över hela ön? Det är inte så himla svårt, bara träna på flygningen så ska du se att det går bra. Kolla även din karta och ta den enklaste vägen.

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är enkelt om du lär dig styra. När du försöker stiga med numpad 6(eller var det numpad 9...aja) så stig lite i taget så inte nosen sticker för mycket snett uppåt för då åker du mer ner än uppåt.

När du börjar så vänd planet och åk under bron. Gasa på, och när du tycker du har tillräcklig fart så börja lyfta, du har en blå corona åt vänster, når du den höjden så borde det inte vara några problem att hålla sig i luften tills man klarar det.

Om du finner uppdraget ändå helt omöjligt så kan du slänga upp din save så kan jag nog vara snäll nog att installera VC igen och klara uppdraget åt dig.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...