Jump to content

Frågor från en ny gammal VC spelare !


Chillen
 Share

Recommended Posts

Tjänare mors ! för ca 2 år sedan gick mitt VC sönder. Och jag hade inte råd med ett nytt. Men för några veckor sedan fanns det på Siba för 199 spänn.

Jag hade klarat till ''tanten'' då man ska spränga båtar med ett miniflygplan. ochså var det ett bilrace vid malibu club. Hade jag mkt kvar då ?

Osså efte hur många uppdrag eller procent (om man inte kör alla uppdrag bredvid) ska man ha för att komma till (minns ej vad de heter) den lilla ön mellan Vice city o little hawata. och hur många uppdrag eller procent ska man ha gjort/klarat när man kommer över till litle hawata ?

Smell ya later :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man kommer till nästa stad vet ja :wub:

Edit: tänkte på en till fråga. Jag har VC till PS2. och jag köpte en ''ultimate cheat'' cd till GTA VC när jag hade det förra gången. men nu när jag valt alla fusk och byter CD så blir det bara svart och inget händer :S

Vad kan det bero på ?

Smell ya later :P

Redigerad av Chillen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man kommer till nästa stad vet ja :wub:

Det finns bara en stad, men du kanske menar nästa ö. :P

Den lilla ön mellan Little Havana och första ön som du förmodligen menar heter Starfish Island och till den kommer du ganska tidigt, hela staden bör vara tillgänglig efter 10-15 uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du är vid tanten(även kallad Haitian, på tal om det har du gjort alla Cubanernas? Man måste göra alla Haitiernas för att göra alla Cubanerna, så tror inte det) och Malibu Club så har du faktiskt ganska många uppdrag kvar. Eller ja, det beror på vad du köpt innan Malibu(om något). Utöver det måste du köpa Boatyard, Print Works, Sunshine Autos(behövs inte för storyn men roliga race, och roliga bilar), Cherry Popper Factory, Kaufman Cabs, Love Fist(om du inte gjort dom redan), Mitch Baker, Film Studio, Pool Postion. Sen är det 2 avslutande storyuppdrag.

Notera att spelet kan bugga sig. Jag spelade igenom spelet igen så sent som ett par dagar sen, och innan jag ens köpt Film Studio så fick jag de 2 avslutande uppdragen. Kanske nåt att tänka på för de som inte kollat att de köpt allt man kan köpa så att ni har fått spela allt.

Och sen lite humor var det när jag åkte för att köpa filmstudion, att filmreggisörren ringer och säger att han äntligen satt sin farsa på ett hem, och berättar hur han aldrig trodde på honom, men att han älskar Tommy för allt han gjort för honom, utan att jag ens köpt studion. :P

Och sen går man in efter att ha köpt stället, så börjar han kalla en "asshole". :wub:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Men inget som har något svar på min andra fråga ?

Jag har VC till PS2. och jag köpte en ''ultimate cheat'' cd till GTA VC när jag hade det förra gången. men nu när jag valt alla fusk och byter CD så blir det bara svart och inget händer :S

Vad kan det bero på ? :'(

PS. Har det på platinum. Spelar det någon roll ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...