Jump to content

Kom på värsta grymma grejen!


Recommended Posts

Asså, jag har spelat GTA San Andreas nu 24 timmar om dygnet sen den dag det släpptes på pc men märkte i detta nu att det finns vapen man KAN använda. En grej man kan göra också är att stjäla bilar så man slipper knata!

Har enbart använt mig av mina nävar i strid och det har funkat utmärkt men att man kunde använda vapen, vilket fusk...det måste va en bugg.

Till slut så märkte jag också att man faktiskt kan spara spelet. Det gör faktiskt det hela lite enklare när man startar igång spelet igen. Man slipper nämligen göra om alla tidigare uppdrag.

Slutligen så kan jag berätta att det finns flera butiker man kan gå in i som t ex Ammu Nation, Burger Shot osv.

Hoppas mina små tips har hjälpt er på tråden. Om ni fastnar vid nåt uppdrag så kan ni prova nåt av ovanstående tips så kanske det går enklare.

Ber om ursäkt om dessa tips redan kommit fram i tidigare trådar men jag har inte listat ut sökfunktionen än så hoppas ni har överseende med detta.

PS. På det här forumet finns det skumma personer som går under titeln "Moderator". Det betyder lönnmördare och dessa skall ni passa er för. Skicka virus på dem, hacka sönder deras datorer och lämna därefter in er dator på Pay n' spray och ni kommer klara er helskinnade, respect i reward och instant access till MS Röj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...