Jump to content

Microsoft Flight Simulator


_Ante_91
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nja 737 också men jag menar 777, The tripleSeven (Kodord  :lol:)

Men vilken grafik är den här på ungefär ?... Högsta eller ?

hehe okej, standard versionen av 777:an är sådär, finns tex en mycket bättre här http://www.meljet.com/ .

Och angående bilden är det svårt att ge ett riktigt svar eftersom det finns så många grafikinställningar man kan ändra men skulle gissa på typ meduim.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe okej, standard versionen av 777:an är sådär, finns tex en mycket bättre här http://www.meljet.com/ .

Och angående bilden är det svårt att ge ett riktigt svar eftersom det finns så många grafikinställningar man kan ändra men skulle gissa på typ meduim.

Ja det förstås.. :P

Skulle ni rekomendera att köpa "Microsoft Flight Simulator 2004: A cebtury of flight" ? :)

Var det något som ni blev besviken på och ver det något som ni bara typ.. "Woow !"... Eller ? :lol:

Edit: >'' A century of flight... '' ;)

Redigerad av _Ante_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om du köper spelet måste du veta att det är väldigt avancerat att flyga dom här stora moderna flygplanen med tanke på ILS,IFR, ATC, FMC, hamna rätt i glideslope,flyga i dåliga väderförhållanden osv.

Det kommer säkert gå förjävligt i början som det gör för de flesta,

Men man ska inte ge upp så fort, träning ger färdighet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Sry om jag drar upp tråden lite.. men jag gillar verkligen detta spel.

vet ni om det finns nån mod/tillägg där man kan flyga passagerare mellan flygplatser som missions? :shifty:

Det vet tom jag att det inte finns, har försökt leta eft. det men jag har inte hittat det. Det kan ju hända att det finns men jag vet iaf. inte. ;)

Hur många CD:ar är det i MFS: 2004 när man köper det? (>> Altså installations CD:ar <<)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...