Jump to content

Flood-control - ändra


R2D2
 Share

Recommended Posts

En jobbig sak som jag stör mig på:

Att flood control kollas innan man kan skriva ett inlägg.

Vet inte om det går att fixa, men t.ex om man har skrivit i en topic, och sen ska man skriva i nästa, då borde man väl iaf få fila på sitt inlägg, ochså görs den där 40s-kontrollen när man trycker på submit?

Är det någon som fattar eller är jag otydlig och kass på att formulera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar vad du menar, man borde få trycka på "Add Reply" innan 40 sekunder har gått sen den senaste posten man skrivit, och få börja skriva på sitt nästa inlägg, och sen när 40 sekunder har gått sen senaste posten får man trycka på Submit och därmed skriva ytterligare ett inlägg(i förhoppningsvis en annan tråd).

Tror i alla fall att det var så du menade. Har jag rätt?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar vad du menar, man borde få trycka på "Add Reply" innan 40 sekunder har gått sen den senaste posten man skrivit, och få börja skriva på sitt nästa inlägg, och sen när 40 sekunder har gått sen senaste posten får man trycka på Submit och därmed skriva ytterligare ett inlägg(i förhoppningsvis en annan tråd).

Tror i alla fall att det var så du menade. Har jag rätt?

Det var exakt vad jag menar.

Fast det blev en rätt lång mening av dig om man får vara språkpolis här. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att lägga till min åsikt så har minst 50 inlägg från mig (ganska givande allihopp) uteblivit för att jag blir så frustrerad när det och storbokstavs grejen kommer upp.

Det är väl bara att lära sig att skriva korrekt svenska så ska det inte vara så svårt sen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Att ha flood control är bra men däremot kunde den vara mycket bättre. 40 sekunder mellan varje post är absolut inga problem men det dåliga är att man inte ens kan börja skriva på sitt nya inlägg förän det gått 40 sek. Man behöver väl inte vara den minsta spammern bara för man först läser/svarar i en tråd och sen direkt efter hittar en annan tråd man vill svara på. Helt meningslöst. Det borde vara 40 sekunder (eller längre) mellan varje gång man faktiskt postar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm jag tyckte också det var bra, eftersom det tydligen inte blev uppmärksammat av Hultenius. ^_^ Och en vecka ffs, va fan är problemet med att dra upp gamla trådar om det inte är slutdiskuterat eller om man har nåt viktigt att tillföra?

Precis,en 3års gammal tråd,då kan man lika gärna göra en ny. Men en tråd som är 7dagar gammal,vad är det som stör er?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm jag tyckte också det var bra, eftersom det tydligen inte blev uppmärksammat av Hultenius. ^_^ Och en vecka ffs, va fan är problemet med att dra upp gamla trådar om det inte är slutdiskuterat eller om man har nåt viktigt att tillföra?

Jag tror att hultan har sett dena topic och så som jag såg det så var det slutdiskuterat men när jag sa att "lönt att dra upp en gammal topic" så skrev du efter en vecka av ingen diskussion. Så nu diskuterar ni om att dra upp gamla trådar när vi ska snacka om flood-control.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

30-40 Sekunder är väl lagom, dels ska man ju läsa de andra inläggen och sen skriva ett själv.

Och att ni klagar på att denna tråden är gammal, jisses har ni inget bättre för er?

Denna tråden var NIO dagar gammal, betyder det att om man inte besökt forumet på NIO dagar så får man inte yttra sig överhuvudtaget?

Sen står det ingenting i reglerna om detta.

^_^

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...