Ante_freeman Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Någon som har sett Blade 3 ??? Den är så jäkla bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Någon som har sett Blade 3 ??? Den är så jäkla bra !!! Alla kritiker säger att den suger, själv har jag inte sett den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Den är väl bra men lite dålig då Blade slåss mot dracula världens första vampyr !!! Annars är den ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är inte Triple H med i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är inte Triple H med i den? Trippel vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Trippel vem? Känd showbrottare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Känd showbrottare. Wresling menar du väl? Eller är det samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag har sett den, och den är faktist väldigt bra Men den r inte bättre en ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Såg den ett bra tag innan den släpptes, den är inte överdrivet bra... Föredrar ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag såg den 3 månader innan den hade premiär i sverige, min kompis hande köpt den i USA...tyckte den va rätt hyffsad, men som dom flesta tycker; 1:an e BÄST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Såg den för länge sen. Tycker den är bra som alla andra Blade filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts