Jump to content

Volvo tgb 11 '75


Donkeey
 Share

Recommended Posts

Så här kommer den efterlängtade bilden texturerna på sidan och framdelen är klara och det ser ganska bra ut förutom högst up där fram men det KANSKE ordnar sig.

Men jag måste berätta en sak nu och det känns inte lätt för mig speciellt eftersom jag kommer att svika Donkeey. Jag har beslutat mig för att lämna gtasajtens forum helt nu, för alltid ialla fall som medlem mmen kanske kommer jag tillbaka som gäst någongång, jag har även beslutat att helt lägga av med 3d för alltid så kanske kommer bilen inte ens bli klar. För ungefär ett år sedan blev jag medlem på detta forumt och ibörjan skrev jag ganska mycket men det har avtagit med tiden och på senaste halvåret har jag knappt skrivit någonting alls känns det som. Jag tänker inte ge någon speciell anledning till varför jag valt att göra så här mer än att det är personliga problem :'(

Donkeey förlåt för att jag inte nämde detta på msn och att du får läsa det såhär men jag kommer att blocka dig och göma mig med svansen mellan benen för att jag skämms över mitt agerande. Over and out.

//Pinner

post-11-1123375839_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tänker inte ge någon speciell anledning till varför jag valt att göra så här mer än att det är personliga problem

Det ska man alltid respektera och aldrig ifrågasätta.

Lycka till i det fortsatta livet utan Gtasajtens forum.

Trevligt att ha haft dig här.

MVH A.A

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...