Jump to content

Litet grafik problem


curry
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag har ett problem med pixlar (sån vita streck vid alla kanter av allt) Jag har en mega dator upplösningen är 1000 nånting men har testat olika upplösningar samma resultat. Jag ser dessa pixlar på dagen (i spelet) på natten ser jag inga men har märkt att dom vita strecken har blivit svarta på natten och då lägger man inte märke till dom. Iallafall har nån tagit bort dessa störande pixlar ?? :wacko:

Snälla maila mig eller svara här!!!!!!!!!!!! Behöver hjälp!

Snyggt forum och bra sajt visste inte att det fanns svensk gta3 sajt :wacko: Glad att det finns!!

MVH

Gustaf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter helkonstigt, har aldrig hört något liknande förut.

Ibland kan det bli så på träd och andra småsaker men det är bra ibland. Det kan även bli konstigt i den nedre kanten när man kör stora upplösningar men det hade du redan testat. Testa med att stänga ner så många program som du kan innan du startar spelet. Om du använder 3D analyzer så testa utan för det kan nämligen, om du har fel inställningar, rita ut så kallade wireframes men dom borde å andra sidan synas lika bra i mörker.

Vad kör du för operativsystem och vad har du för grafikkort/processor/RAM ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...