Jump to content

Film tips!


Noxzist
 Share

Recommended Posts

Idag såg jag Sin City på bio. Så sjukt jävla bra att det inte går att beskriva med ord. Jag satt och dregglade igenom hela filmen, helt underbar! ;) Väldigt snyggt foto och underbara actionscener gör denna film till ett måste! Såg på IMDb att Sin City 2 kommer år 2006! Jag längtar redan...

Väldigt överskattat film. Visst, otroligt snygg osv, men är det ingen som fattar hur jämra löjlig den är?! Alla dialoger osv. Bara lamt =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Väldigt överskattat film. Visst, otroligt snygg osv, men är det ingen som fattar hur jämra löjlig den är?! Alla dialoger osv. Bara lamt =)

Det är ju det som gör hela filmen häftig, det är så lamt att det blir bra och det ger ju verkligen den där serietidningskänlsan, jävligt bra film

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju det som gör hela filmen häftig, det är så lamt att det blir bra och det ger ju verkligen den där serietidningskänlsan, jävligt bra film

...visst, jag förstår hela seriekänslan, men den är larvig, om du förstår vad jag menar. Skådespeleriet är inte heller bra.

Jag nekar inte, det är en underhållande film, väldigt snygg osv, nyskapande yaddayadda, men seriöst - den är väldigt överskattad.

Jag rekomenderar Kieslowskis triologi Trois Couleurs. Speciellt den Röda och den Blåa.

Snygga OCH bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt överskattat film. Visst, otroligt snygg osv, men är det ingen som fattar hur jämra löjlig den är?! Alla dialoger osv. Bara lamt =)

Hrmpf, har läst albumet "Sin City" och kan säga att replikerna i filmen är närmast identiska med serien. Vilket gör att den är som den är. Med stentuffa repliker, action i slow-motion och hårdingar till karaktärer.

btw: vad heter skådespelerskan som spelar ledaren över de prostituerade i Old Town?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...