Jump to content

Emin3m suger! Fler ochxå!


Mateu
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, och jag fick inte ha en åsikt?

Jo, men ditt inlägg gick mer mot det provocerande hållet då du skrev "(stavling?)". (w00t)

Edit: Visst, jag kan hålla med om att det är lite jobbigt då han skriver ord som "lixom" och "é" men i övrigt är det lite fel att gnälla på hans stavning då dem flesta här redan vet att han har någon sjukdom.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men ditt inlägg gick mer mot det provocerande hållet då du skrev "(stavling?)". >_<

Edit: Visst, jag kan hålla med om att det är lite jobbigt då han skriver ord som "lixom" och "é" men i övrigt är det lite fel att gnälla på hans stavning då dem flesta här redan vet att han har någon sjukdom.

Tror inte att han har nån sjukdom. Faktiskt. Min polare skriver typ så men han har ingen sjukdom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Fyf** vad Eminem suger nu för tiden med sina HipHop balader!

Eminem har bara blvit semre, semre och semre!

Sista låten som var riktigt bra va ''Los your self'' jag saknar värkligen de sorters låtarna och eminem får nog sluta upp med sina ''i love you'' baaderna!

Desutom gillar mest tjejer honom, mer än killar, och då kan det ju inte vara så konstigt att alla tycker att han är snygg, sexig och cool.

Desamma med Jimmy Jansson, han sunger falskt men det behöver han inte besymra sig för!

Han tjänar milijoner på att en massa fjorton åringa tucer att han är söt, sexig och snygg. ^_^

Kan man inte göra nå bra musik så ska man inte vara på scenen eller.

Darin är ochxå en sådan sångare men han sjunge iallifall mycket mycket bättre och Fame fa....(stavling?) på trean suger, lixom Idol och andra skit program som handlar om hur snygg och sexig man é.

som tillexempel: Big brother, FameFa...(stavling?) Idål, Top model, Robbinsson,

Paradise hotel(stavling?) och andra dåliga serier med ovärkligt snygga brudar med tajta kläder. ^_^

ockey ockey jag kanske ska tona ner mig men jag HATAR sånt.

Vad är det för roligt med att se två ha samlag mitt framför kameran i Big Brother?

Och att se personer med annan utséende i ansiktet operera sig till en barbie docka?

De flesta Amrekanska innehåller bara sygginga, inte undra på att folk inte är nöjd med sin utséende!!

Eminem ROCKS!

Skulle ha gått på anger mangement tour om jag inte varit så upptagen... eller det hade varit inställt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sagt det till rätt många:

GTAsajten får in fler och fler efterblivna 10-åringar. Kattälskaren, visst men den nya vågen av pojkar med dålig stavning och dyslexi oroar mig. Det verkar som 80% av folket i SA-delen har dyslexi. Dyslexi eller allmän dumhet? Mystiken tätnar.

thegtafreak är faktiskt autistisk. Alla tecken tyder på det. Autism är inget negativt men om en autistisk person spelar mycket GTA kan det få allvarliga konsekvenser.

Mateu lider nog också av autism eller ADHD.

varna mig inte. Jag bara säger vad jag tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

thegtafreak är faktiskt autistisk. Alla tecken tyder på det. Autism är inget negativt men om en autistisk person spelar mycket GTA kan det få allvarliga konsekvenser.

Mateu lider nog också av autism eller ADHD.

varna mig inte. Jag bara säger vad jag tror.

Så du kan bedömma adhd/autism?

fan du får lära mig nån dag...´

sen lyssnar jag inte på eminiem, så jag kan inte avgöra om han suger eller ej...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad får dig att tro att thegtafreak har just autism?

Han har svårt att förstå om folk är taskiga eller schyssta mot honom. Han överreagerar. Verkar inte kunna skilja rätt från fel. Om nån säger till honom att göra en sak på ett sätt så gör han det ändå. Han tar allt bokstavligt.

Är ingen doktor men jag känner en autistisk killa. thegtafreak påminner om honom vädligt mycket. Både till språk och reaktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyf** vad Eminem suger nu för tiden med sina HipHop balader!

Eminem har bara blvit semre, semre och semre!

Sista låten som var riktigt bra va ''Los your self'' jag saknar värkligen de sorters låtarna och eminem får nog sluta upp med sina ''i love you'' baaderna!

Desutom gillar mest tjejer honom, mer än killar, och då kan det ju inte vara så konstigt att alla tycker att han är snygg, sexig och cool.

Desamma med Jimmy Jansson, han sunger falskt men det behöver han inte besymra sig för!

Han tjänar milijoner på att en massa fjorton åringa tucer att han är söt, sexig och snygg. :lol:

Kan man inte göra nå bra musik så ska man inte vara på scenen eller.

Darin är ochxå en sådan sångare men han sjunge iallifall mycket mycket bättre och Fame fa....(stavling?) på trean suger, lixom Idol och andra skit program som handlar om hur snygg och sexig man é.

som tillexempel: Big brother, FameFa...(stavling?) Idål, Top model, Robbinsson,

Paradise hotel(stavling?) och andra dåliga serier med ovärkligt snygga brudar med tajta kläder. :lol:

ockey ockey jag kanske ska tona ner mig men jag HATAR sånt.

Vad är det för roligt med att se två ha samlag mitt framför kameran i Big Brother?

Och att se personer med annan utséende i ansiktet operera sig till en barbie docka?

De flesta Amrekanska innehåller bara sygginga, inte undra på att folk inte är nöjd med sin utséende!!

Vi tycker att eminem duger

men du suger

*REPORT* :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har svårt att förstå om folk är taskiga eller schyssta mot honom. Han överreagerar. Verkar inte kunna skilja rätt från fel. Om nån säger till honom att göra en sak på ett sätt så gör han det ändå. Han tar allt bokstavligt.

Är ingen doktor men jag känner en autistisk killa. thegtafreak påminner om honom vädligt mycket. Både till språk och reaktioner.

Ok, menade inte att ifrågasätta dig eller något, ville bara veta. Kan inte mycket om autism heller, och inte särskilt mycket om thegtafrak heller.. Men det finns ju många olika sortes autism också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan väl inte säga att Eminem blivit sämre än tidigare... det är väl mest brist på motivation måste jag säga. Hans senaste 2 skivor har varit skit, på grund av att skit säljer, folk vi se honom klä ut sig till en clown och strutta runt till trallvänliga rytmer, och det är väl därför han inte bryr sig om det är bra eller dåligt längre. Det är synd då han är väldigt talangfull.

Slim Shady LP är nog den enda skiva jag kan säga att jag tycker är bra rakt igenom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan väl inte säga att Eminem blivit sämre än tidigare... det är väl mest brist på motivation måste jag säga. Hans senaste 2 skivor har varit skit, på grund av att skit säljer, folk vi se honom klä ut sig till en clown och strutta runt till trallvänliga rytmer, och det är väl därför han inte bryr sig om det är bra eller dåligt längre. Det är synd då han är väldigt talangfull.

Slim Shady LP är nog den enda skiva jag kan säga att jag tycker är bra rakt igenom.

Sanna ord. Slim shady var bra. Resten var bara skit. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...