Jump to content

Angående kommunisten


Recommended Posts

Och jag säger vad jag tycker,

Kommunist nazist samma JÄVLA SKIT! men endå är det ok att vara kommunist och inte nazist!

Era små idioter, är inte det samma sak, DELS, så har kommunismen skördat mer människo offer en nazismen och kommunismen finns fortfarande kvar tillskillnad från nazismen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, men skit samma, jag gillar inte att ha onödiga diskussioner med små ungjä*lar som inte vet bättre..... :lol:

Så jag bryr mig inte vad fan ungen tycker om mitt nick :blink:

Du får tycka vad du vill....

Ps. Jag stödjer inte kommunismens tankar helt och hållet, jag e typ 50 % Socialdemokrat och 50% Vänsterpartist :lol:

heheh

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, men skit samma, jag gillar inte att ha onödiga diskussioner med små ungjä*lar som inte vet bättre..... :lol:

Så jag bryr mig inte vad fan ungen tycker om mitt nick :blink:

Du får tycka vad du vill....

Ps. Jag stödjer inte kommunismens tankar helt och hållet, jag e typ 50 % Socialdemokrat och 50% Vänsterpartist :lol:

heheh

lol du e man väll kommunist !

snorunge!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag säger vad jag tycker,

Kommunist nazist samma JÄVLA SKIT! men endå är det ok att vara kommunist och inte nazist!

Era små idioter, är inte det samma sak, DELS, så har kommunismen skördat mer människo offer en nazismen och kommunismen finns fortfarande kvar tillskillnad från nazismen!

Skulle vilja att du utvecklar det där med "skördat fler" och "finns inte kvar"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ungen startade bara en onödig topic, han vet inte vad han snackar om....

Jag ska be Hultenius att låsa topicen :blink:

jo visst jag startade ett seriöst topic som urartade tack vare att du skriver flera onödiga inlägg!

jag håller mig till min åsikt och det är faktiskt samma sak som om jag heter nazisten sen efter detta topic när jag blivit utslängd så ska jag hetta nazisten! du klagar alla men om heter kommunisten så är det normalt!

fyfan alltså!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...