Jump to content

Är the getaway grymt


Carolus XII rex suenica
 Share

Recommended Posts

Precis.. det e grymt.. jag har den... som en replik sade däruppe..var det i början svårt attt styra.. men jag använde det mycket mer än GTA... senare jag skulle spela mer gta... så glömde jag nästan hela tiden vilken fil man ska köra i.. och hur man backar.. jag tryckte triangel.. så hoppade GTA gubben ut... eftersom Getaway använder Cirkel när man hoppar ut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vc saknar som the getaway har är alla fight funktionerna.

Tex ta gissla och att tjuvarna tar upp händerna och att man kan skjuta när man har gisslan.

Att man kan stå med ryggen mot väggen och hoppa ut.

När man står vid en låda och trycker på kryss så duckar han och om man trycker på fyrkant så skjuter han över lådan.

Det var några exempel som vc saknar och vc saknar inne uppdrag (inom hus). :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Getaway är...

Kort som in i helvete. 14 speltimmar tog det för mig att klara både Hammond och Carter uppdragen. Tyvärr.

TG är jävligt grymt, realistiskt och riktiga bilmärken gör faktiskt en del av känslan.

Wunderbar story, wunderbara fightfunktioner så som nämnt tidigare.

Efter att ha spelat tg tycker jag mest att gta vc är ett barnspel typ. Neonflash över allt, fjantiga fighter etc.

AI:n i tg är något bättre än gta vc, dock finns det många fel i i det också. Tex så kutar en massa jäkla gångängare framför än när man är Cart, polisen.

TG är... enligt mig alltså. Bättre än vc.

Fast vc håller längre, med tanke på att det är fem hundra gånger så stort som tg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vc saknar som the getaway har är alla fight funktionerna.

Tex ta gissla och att tjuvarna tar upp händerna och att man kan skjuta när man har gisslan.

Att man kan stå med ryggen mot väggen och hoppa ut.

När man står vid en låda och trycker på kryss så duckar han och om man trycker på fyrkant så skjuter han över lådan.

Det var några exempel som vc saknar och vc saknar inne uppdrag (inom hus). :huh:

Vad menar du med att stå med ryggen mot väggen?? eller att tjuvarna håller upp händerna hur fan förklarar du egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...