Jump to content

Fungerar ej :(


 Share

Recommended Posts

Hej!

När jag väljer att starta nytt spel hänger sig hela "skiten". jag ser den första texten men inget mer.

Jag fick igår saves från en kompis och kunde via dem starta spelet. Men när jag går in i ett "uppdrags"hus blir skärmen svart och allt hänger sig..

nån som vet vad som är galet??

Var finns patch 1.1 att tanka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den eviga frågan.. antar at amn aldrig kommer förbi den..

Ja. spelet är köpt. Har installerat från samma skiva på kompis dator för att testa och där fungerar det. men inte just på min dator. Alltså bör det vara nåt på min dator som e knasigt? nån som har ett hum om vad det kan tänkas vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den eviga frågan.. antar at amn aldrig kommer förbi den..

Ja. spelet är köpt. Har installerat från samma skiva på kompis dator för att testa och där fungerar det. men inte just på min dator. Alltså bör det vara nåt på min dator som e knasigt? nån som har ett hum om vad det kan tänkas vara?

Har du senaste drivrutinerna till grafikkortet?

Antar att din dator klarar av systemkraven.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den bör klara kraven tycker jag..

P4 2.4

512mb

Radeon 9700pro

winxp Pro SP2

allt e uppdaterat, ja

Jag kan tyckas tjatig men som sagt, Omegas drivrutiner till Radeonkort fixar de flesta grafikproblem. Det fixade sig för mig när jag hade problem med San Andreas.

ATIs drivrutiner jämfört med ex. Nvidia är oerhört ostabila. Omega's är däremot stabila.

Give it a try.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...