The Lithium Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Om jag vill ha 100%, måste jag då ersätta den sparning jag redan har. (i Slot 1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Om jag vill ha 100%, måste jag då ersätta den sparning jag redan har. (i Slot 1) W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kan någon lägga ut en savefil då man precis kommit till San Fierro, fick installera om skiten, orkar inte köra om allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Tja nån som har en save fil med sista uppdraget kvar att göra av alla dom uppdrag som finns ? Skulle bli glad om de fanns nån som har den Redigerad 15 juli, 2005 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Om jag vill ha 100%, måste jag då ersätta den sparning jag redan har. (i Slot 1) Nope, byt bara ut ettan mot nåt annat nummer, inte högre än åtta tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Master_812 Här är en save fil med End of The Line uppdraget kvar Den som har spelat har dock cheatat rätt mycket... GTASAsf4.b Redigerad 15 juli, 2005 av Florry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det står save game corrupted va menas me det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Att det är fel på Filen. Här Finns den tillsammans med en 100 % savegame i en zip fil. Det var där jag hittade den. Testa att ladda ner där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Yes den funka fint tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Någon som vet var man kan hitta en savegame-fil där bara storyn är avklarad. Jag har kollar men själv inte hittat nån...Juste om nån kunde hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HoMeR Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kan någon säja mig hur man sedan gör så att savegame nummer 4 sedan fungerar!! vet inte vart man ska lägga den, och jag har tömt mitt fula ordförråd för längesen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det hära Gamesave 5 fattar inte jag! De filer som du anger ligger redan i de angivna folderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wanker Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nån som har en save fil där man klarat av flyg uppdragen? Utan fusk eller så? Är för evigt tacksam till dena människan i såfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tjalan Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Jag vet inte ifall detta är rätt tråd att skriva i, men jag har just kommit till 'countryside' mellan San Fierro och Las Venturas, när man åker till typ en gård eller liknande och där finns en sparningsplats och en uppdragsmarker. Det är det att när jag sparade där, så startade hela datorn om. Efter detta så försökte jag starta spelet, det går fint, sedan så går jag in på Load Game. Där ska det stå nåt i stil med Yah Kah Boom Boom eller liknande, men det står endast Save Game Corrupt. Vad betyder det? Hur fixar man detta? Jag har läst att man ska försöka back-up:a filen och sedan installera om spelet, ska jag försöka med det eller finns det några andra sätt att göra det på? Tack på förhand. EDIT: Det går lika bra med en sparfil där någon har kommit lika långt, eller är på något av de sista uppdragen i San Fierro. Tack igen. Redigerad 6 september, 2005 av tjalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts