Jump to content

GTA: SA buggar


Recommended Posts

Köpte spelet idag, installera utan problem, installera även Direct X sen körde jag igång spelet och det som händer är att under "film sektionerna" i spelet så lägger det bara av och jag får ett error meddelane.... Nån som vet felet?

Jag har någonting som kanske skulle passa i den här topicen:

Jag fick det idag till xbox låg i brevlådan när jag kom hem från skolavslutningen.

Men när man ser filmerna till uppdragen är det suddigt som om varmluft steg framför bilden. Och sen är det grått frlimmer när det rängar...

Är det bara på grund av buggarna som varnades om på gtasajten (xbox - grafik, pc - ljud) eller är det någonting annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick det idag till xbox låg i brevlådan när jag kom hem från skolavslutningen.

Men när man ser filmerna till uppdragen är det suddigt som om varmluft steg framför bilden. Och sen är det grått frlimmer när det rängar...

Den där "varmluftseffekten" tror jag ska vara där, har sett det på PC-versionen (och ps2 har jag för mig). Vet där emot inget om flimmret vid regn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får oxå MASSA jävla suddig bild hela tiden, är jobbigt imo, hur får man bort det? tror faktiskt inte den ska va där...

Bilden blir jättesuddig ibland, o även fast jag har low graphics så verkar de som om grafiken ändrar sig så ibland blir de segt o spela...palla

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har någonting som kanske skulle passa i den här topicen:

Jag fick det idag till xbox låg i brevlådan när jag kom hem från skolavslutningen.

Men när man ser filmerna till uppdragen är det suddigt som om varmluft steg framför bilden. Och sen är det grått frlimmer när det rängar...

Är det bara på grund av buggarna som varnades om på gtasajten (xbox - grafik, pc - ljud) eller är det någonting annat?

Det ska ju föreställa varmluft, har så hos mig med på och har aldrig tänkt på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...