Jump to content

Vart hittar jag smg vapen?


 Share

Recommended Posts

Har ett uppdrag med Big Smoke där jag måste göra drive by på några killar på ett tåg, grejen är den att jag har gjort slut på alla mina skott till uzin och vet inte vart man hittar nya, ammu-nation är ju stängt tills vidare och emmet har ju bara vanliga pickor.

Nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett uppdrag med Big Smoke där jag måste göra drive by på några killar på ett tåg, grejen är den att jag har gjort slut på alla mina skott till uzin och vet inte vart man hittar nya, ammu-nation är ju stängt tills vidare och emmet har ju bara vanliga pickor.

Nån som vet?

Det ligger en smg på huset till vänster om "The Johnssons house". Du tar en bil och kör fram och hoppar upp på det lilla gråa huset och därifrån så hoppar du över till det huset som e till vänster, där finns det en! <_<

(Konstig förklaring av mig men hoppas att du förstår (w00t) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå Bakom Sweets hus och in till hörnet åt vänster för att ta en pistol, eller åk till Emmet och sen skjut ner en Ballas och ta hans uzi.

Fast jag vet ett ställe där en uzi fanns, återkommer senare

Edit: The HipHopDevil var väl före! <_<

Och @Hew varför ska du ha uzi?? Det är BigSmoke som skjuter åt dig. Du kan inte skjuta med din CJ så högt up!!

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå Bakom Sweets hus och in till hörnet åt vänster för att ta en pistol, eller åk till Emmet och sen skjut ner en Ballas och ta hans uzi.

Fast jag vet ett ställe där en uzi fanns, återkommer senare

Edit: The HipHopDevil var väl före! <_<

Och @Hew varför ska du ha uzi?? Det är BigSmoke som skjuter åt dig. Du kan inte skjuta med din CJ så högt up!!

Juste, testade inte då utan laddade bara om min fil, hade bara för mig att det var man själv som skjöt, men det var ju ganska länge sen jag spelade på ps2.

Kan va bara med en uzi till andra uppdrag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...