Jump to content

San Andreas Screenshots!


Recommended Posts

HAHAHA!!!! :lol::lol::lol: Jävlit sköna bilder... Har du kanske översvämnings modden? :(

Kanske, kanske inte. :P:P

ja. jag använde översmämings modden. ;) och så skrev jag in ett fusk som gör så att alla bilar jag kör på flyger iväg sakta mot himlen. så en sketa komisk sak lite före jag tog bilden men jag hann inte. :huh::(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag kidnappar polisen!! :P:wub:;) jag ställde bilen i ett av mina garage. sen sparade jag . bilen var kvar men inte polisen. :'(

men jag har ändrat så polisbilarna bara åker i 2 Km\h. doc lite tråkigt när ddet är bil jakt. man kan ju fan springa ifrån dom! :):huh:>_<

Fan va äcklig Hasighets mätare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag kidnappar polisen!! :shifty::shifty::wacko: jag ställde bilen i ett av mina garage. sen sparade jag . bilen var kvar men inte polisen. :'(

men jag har ändrat så polisbilarna bara åker i 2 Km\h. doc lite tråkigt när ddet är bil jakt. man kan ju fan springa ifrån dom! :shifty:;):shifty:

Vart fick du den hastighetsmätarn ifrån? min står inge varvtal e....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah,ballas... Brukar också klä mig i deras färger,sedan göra undercover uppdrag och skjuta dom när dom minst anar det... :huh:

Klä sig i deras färger? ni har väll moddat dem lila ragsen? och hur får ni ballas med er? har ni bytt modeller + texturar med groove street så dem ser ut som ballas eller? eller har du rekturera alla koden i? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...