Jump to content

SA-MP artikel


 Share

Recommended Posts

Hoppas att du inte syftar på warez nu.

Låt han syfta på vad han vill :mellow: . vad ska du säga, fy fy, om du laddar ner gta SA så ringer jag din mamma. du har ändå inget med det att göra.

OT: ser fram imot att spela det när det kommer. har ioförsig inte spelat MTA så jag vet ju inte hur det ser ut men bra värkar det som :( .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt han syfta på vad han vill :mellow: . vad ska du säga, fy fy, om du laddar ner gta SA så ringer jag din mamma. du har ändå inget med det att göra.

OT: ser fram imot att spela det när det kommer. har ioförsig inte spelat MTA så jag vet ju inte hur det ser ut men bra värkar det som :( .

För det första så stör jag mig på warez idioter.

För det andra så gör jag vad jag vill, när jag vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första så stör jag mig på warez idioter.

För det andra så gör jag vad jag vill, när jag vill.

Bilda en klubb istället för att komma med pekfingret.

om du fortsätter så så kommer du sitta brevid en snubbe som pratar med sin egen hand och/eller sitta bakom lås o bom :( .

@vinnecool: man måste ändå kunna nämna det eller?? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilda en klubb istället för att komma med pekfingret.

om du fortsätter så så kommer du sitta brevid en snubbe som pratar med sin egen hand och/eller sitta bakom lås o bom ;) .

@vinnecool: man måste ändå kunna nämna det eller?? :P

Haha, jag tror nog inte att du är lika världsmedveten som mig, eftersom att du är så ung.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag tror nog inte att du är lika världsmedveten som mig, eftersom att du är så ung.

Om du är äldre än mig så är det ju inte konstigt. men ditt resonemang ang. världsmedvetenhet tyder på att du värkar ha ganska låg (lägre än mig) eftersom du resonerar väldigt olågiskt och konstigt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du är äldre än mig så är det ju inte konstigt. men ditt resonemang ang. världsmedvetenhet tyder på att du värkar ha ganska låg (lägre än mig) eftersom du resonerar väldigt olågiskt och konstigt. :P

Och varför tycker du det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och varför tycker du det?

För det första så stör jag mig på warez idioter.

För det andra så gör jag vad jag vill, när jag vill.

det tycker jag är tyder på att din världsmedveten är ganska låg.

så som du resonerar (det som jag quotade) resonerade jag när jag va 6-7 år; *jag ska ha kakan som ligger i skåpet och alla som föröker stoppa mig kan skita ner sig för jag är smart, stark och snabb. muahahahmuahahahaha*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naaw, gurfi har kommit in i trotsåldern. :P Han vill vara emot allt och alla.. vad gölligt.

Kaboom hade rätt, varesig du vill det eller inte. Och tråden har spårat ur "rätt mycket", så hänglås. Om någon vill fortsätta diskutera om det tråden handlade om, gör en ny tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...