Jump to content

JAAAAAAAAAAA!


Recommended Posts

Snacka om att jag flippa när jag såg detta. Jag hadde inget att göra och jag tänkte att jag kollar lite på rockstars hemsida och så var jag inne där och pilla och så gick jag in på en av deras länkar och när den går upp så står det: First San Andreas PC Video! snacka om att jag flög upp i tacket men här har ni sidan http://www.codenamegta.co.uk/. jag vet inte hur man gör så att man kan trycka på den men här få ni den och glömde en sak dom visar några mer bilder på PC. ha det gött och njut av filmen och bilderna :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snacka om att jag flippa när jag såg detta. Jag hadde inget att göra och jag tänkte att jag kollar lite på rockstars hemsida och så var jag inne där och pilla och så gick jag in på en av deras länkar och när den går upp så står det: First San Andreas PC Video! snacka om att jag flög upp i tacket men här har ni sidan http://www.codenamegta.co.uk/. jag vet inte hur man gör så att man kan trycka på den men här få ni den och glömde en sak dom visar några mer bilder på PC. ha det gött och njut av filmen och bilderna (w00t)

Det var ju bara en liten snut men den var bra :wacko::ermm:B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stod nått om en 20 minutersfilm men den man fick ladda ner va ju bara nån minut.

Ja, det är den jag syftar på.

Den från rapisshare ar jag redan tankat och sett.

"The first video of San Andreas on the PC has been released in the German magazine, Powerplay. The video is 20 minutes long and features high resolution footage at 1024x768."

Det är den jag vill se! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ja, det är den jag syftar på.

Den från rapisshare ar jag redan tankat och sett.

"The first video of San Andreas on the PC has been released in the German magazine, Powerplay. The video is 20 minutes long and features high resolution footage at 1024x768."

Det är den jag vill se! ^_^

Http://www.gta-sanandreas.de/ tryck på den sista länken där det står heir eller om det inte går att gå in på sidan så gå via den asidan jag visa er och tryck den andra länken.

Redigerad av marre_rocky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...