Jump to content

vill ni ha Dodo hjälp..


Ronaldo
 Share

Recommended Posts

asså det är lätt att flyga dodo på Gta3 inse fakta..

1. far till start banan med en dodo

2. Gasa full gas tryck neråt så att den kommer gnistor..

3. Sen när lite gnistor har kommit släpp neråt knappen..

4. då lyfter ni högt..

5. Tryck lite neråt då så att planet e hyffsat rakt

sen om ni vill ha höjd så ska du ha planet rakt först sen så duttar du lite på neråt knappen.

Själv så har jag flygit 754 sekunder.. men jag kan flyga längre också men det är jobbigt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej förlåt då Mr Warmedal.. de var ju tur att du kunde allt.. vad e ditt rekord då?? slår de lätt iaf..

man flyger ju över alla 3 öar me råge.. jag försökte bara vara lite hjälpsam..

Det är väll för fan inget svårt att flyga i fem dar om man vill det, så kom inte och skryt med att du kan flyga längre en andra, typ alla som kan flyga över 5 min kan i princip flyga hur länge som helst... :P

Och kom nu inte att säg att jag bara är en avendsjuk nolla... Jag har flugit som längst i 3864 sekunder, alltså över en timma, och det var inget svårt alls... Det har inget med hur skicklig man är... Så kom inte o säg att du är bäst på att flyga dodon för att du har flugit i en månad i sträck, för det visar inte hur skicklig du är... :D

Ska man visa hur skicklig man är får man typ göra tricks, dvs loopar och sånt, och flyga bland höghusen och visa att man är bra på undanmanöver och väja för plötsliga hinder... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väll för fan inget svårt att flyga i fem dar om man vill det, så kom inte och skryt med att du kan flyga längre en andra, typ alla som kan flyga över 5 min kan i princip flyga hur länge som helst... :P

Och kom nu inte att säg att jag bara är en avendsjuk nolla... Jag har flugit som längst i 3864 sekunder, alltså över en timma, och det var inget svårt alls... Det har inget med hur skicklig man är... Så kom inte o säg att du är bäst på att flyga dodon för att du har flugit i en månad i sträck, för det visar inte hur skicklig du är... :D

Ska man visa hur skicklig man är får man typ göra tricks, dvs loopar och sånt, och flyga bland höghusen och visa att man är bra på undanmanöver och väja för plötsliga hinder... :)

Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men asså det är inge svårt o flyga över en timme.. de e bara att man inte orkar..

asså jag skryter inte och jag e inge nolla som du kalla mig eller nån annan..

Lär dig lite hyss "Va vänlig i forum" annars visar ju ingen respekt för dig..

Nej det var just det jag sa, att det inte är svårt att flyga länge, bara jobbigt o onödigt att göra det igentligen... :)

okej förlåt då Mr Warmedal.. de var ju tur att du kunde allt.. vad e ditt rekord då?? slår de lätt iaf..

man flyger ju över alla 3 öar me råge.. jag försökte bara vara lite hjälpsam..

Du skryter inte? Skitsnack... vad kallar du "vad e ditt rekord då?? slår de lätt iaf.." då? :D

Men jag har för fan inte ens kallat dig för nolla! läs vad jag skriver ordentligt innan du kommenterar det jag skriver...! :P

Blir så irriterad på folk som tror dom är bäst för att dom kan fluga dodon i en evighet... Men säg inte att jag är sur eller arg osv, för det är jag inte :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...