Jump to content

Nintendo Revolution bilder


Kaboom
 Share

Recommended Posts

Dock så gjorde ju Rare nintendo spel förut. Mkt bra. Men sen bytte dom.

Bytte? Blev köpta.

Back in the day var Rare ett definitivt kvalitétsmärke. Nu är det inte så. Kameo? Himla skräp. Och perfect Dark Zero kommer vara lika okontrollerbart som Halo, med tanke på dubbla spakar istället för auto-aim och en spak, som 64:an erbjöd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

X-box kommer att använda dubbel DVD:er som lär rymma ca 8-9 GB. Playstation använder Blu-Ray som rymmer 54 GB. *Ägd*

PS3-handkontrollen äger ju, man når alla knappar och spakarna sitter perfekt, inte som den där knubbiga X-Box kontrollen. :P(w00t):wub:

Nu vill vi se systeminfo och kontroller till GR.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

X-box kommer att använda dubbel DVD:er som lär rymma ca 8-9 GB. Playstation använder Blu-Ray som rymmer 54 GB. *Ägd*

PS3-handkontrollen äger ju, man når alla knappar och spakarna sitter perfekt, inte som den där knubbiga X-Box kontrollen. :P(w00t)-_-

Nu vill vi se systeminfo och kontroller till GR.

Hur vet du hur handkontrollerna kommer kännas? ^_^

Har du provhållit eller? -_-

Jag tror och hoppas att nintendos blir lika bra som själva konsolen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med dig. Greppen ser förlånga ut och så liknar den en böjd dildo. ^_^

Jag håller med dig. Greppen ser förlånga ut och så liknar den en böjd dildo. -_-

Jag håller med dig. Greppen ser förlånga ut och så liknar den en böjd dildo. :P

GAAAH!!!! (w00t)-_-^_^

Stammer asbra!!! :P

Och sen undrar jag vad konsolerna kommer att kosta...

Och om ni undrar om Revs handkontroller sa fick jag veta varfor den inte visades pa e3 i en intervju med

Miyamoto.

1) Den ar inte 100 procent fardig. Den kommer finjusteras innan lansering.

2) Nintendo vill inte att det ska bli som med Analog styrspak och vibrationsfunktion, dar alla plagierade deras ide, och vissa hann fore nintendo sjalva med lanseringen, pa grund av att de visat den tidigt (Sega hade ju analog styrspak pa den specialgjorda Nights handkontrollen till Saturn)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och om ni undrar om Revs handkontroller sa fick jag veta varfor den inte visades pa e3 i en intervju med

Miyamoto.

1) Den ar inte 100 procent fardig. Den kommer finjusteras innan lansering.

2) Nintendo vill inte att det ska bli som med Analog styrspak och vibrationsfunktion, dar alla plagierade deras ide, och vissa hann fore nintendo sjalva med lanseringen, pa grund av att de visat den tidigt (Sega hade ju analog styrspak pa den specialgjorda Nights handkontrollen till Saturn)

Med tanke på floppen med GameCube så är förmodligen de andra utvecklarna lite försiktiga med att plagiera Nintendo i någon aspekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...