Jump to content

The Crapmovies home topic


VickeX
 Share

Recommended Posts

Ja hej. Alla som startar progect "Orka stava det där jävla skitordet" säger ju alltid. "Och inga *webbcam/videokamera filmar spelet* klipp". Så här tänkte jag att alla vi som endast har den möjligheten kan lägga upp våra filmer.

Jag kan.... Inte lägga upp Zip filer >:-(

(w00t)

Jaja ni kan ju testa jag försöker med min sålänge...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Synd att ni inte fattar. Altså alla som inte kan använda tvinput grejen och spela in filmer kan lägga in sina filmer som har dålig kvalitè. T ex. Jag som har filmer som är inspelade med webbcam, Jag vill att andra ska se den men sånna här filmer får ju oftast inte vara med i progect. Jag kan inte stava det, Orka.

Men jag kan inte lägga upp mina här. Konstigt nog.

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, jag tror nog att människor föredrar stuntvideos som är inspelade med fraps/tv-in på grund av kvaliteten, det är inte så svårt att första va?

Förstår dock inte vad du menar med att man tillhör "pro"?

Jag har inte sagt någonting om PRO. Men det finns väll vissa som bara har möjligheten att spela in med webbcam och jag tänkte att dessa personer kunde lägga upp sina filmer här. Men det verkade inte vara ett bra förslag. Jaja :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt någonting om PRO. Men det finns väll vissa som bara har möjligheten att spela in med webbcam och jag tänkte att dessa personer kunde lägga upp sina filmer här. Men det verkade inte vara ett bra förslag. Jaja  :angry:

Jag vill att andra ska se den men sånna här filmer får ju oftast inte vara med i pro

Jasså?

Det var ju ingen dålig idé heller.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...