PSP versionens namn bekräftat?

Kaboom

Joystiq rapporterade igår att PSP versionens namn kan vara Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

"I was able to check out a few of the booths being built at E3 this afternoon, one of which was that of Rockstar Games. It was pretty simple—basically just a bunch of buses parked inside a chainlink fence—but the important part was what was painted on the buses. You see, each one was dedicated to a different Rockstar project, and, nestled between a Midnight Club bus and a Bully bus (delightful alliteration, might I add), was a bus that was painted totally black but for a bit of text that read, “Grand Theft Auto: Liberty City Stories” directly beneath the PSP logo."

Rockstar Games har också registrerat domännamnet:

Liberycitystories.com.

Så det finns en väldigt stor chans att PSP versionens namn är Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Läs mer här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt att e3 drar igång nu så man får lite smisk på stjärten om vad som händer i rockstarbunkern. tycker det har varit allt för tyst dom senaste månaderna. Förövrigt inget intressant alls vad det verkar på e3. Måne det vara xbox 360 men det är bara för att se hur lätt sony kommer spöa microsoft sen med sin ps3:a ^^.

Köss och godnatt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor