Jump to content

Vilket Instrument Spelar Ni?


Alpha
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror felshoe råkar glömma bort denna topic nu jag. -_-

Om det nu var så att han ljög så var det inte första gången han ljög på forumet.

Den tjejen han hade som sig ett tag, som han har som bild i profilen nu tror jag, sa han var hans tjej, men i själva verket är det en tjej som går på min skola. Han sa att hon hette caroline eller nått men så heter hon inte i verkligenheten.

Han sa att han bode någonstans, kommer inte ihåg vart, några landskap härifrån.

Och när jag slutligen skickade hennes lunar till honom så erkännde han och tog bort henne från sigen :huh: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det nu var så att han ljög så var det inte första gången han ljög på forumet.

Den tjejen han hade som sig ett tag, som han har som bild i profilen nu tror jag, sa han var hans tjej, men i själva verket är det en tjej som går på min skola. Han sa att hon hette caroline eller nått men så heter hon inte i verkligenheten.

Han sa att han bode någonstans, kommer inte ihåg vart, några landskap härifrån.

Och när jag slutligen skickade hennes lunar till honom så erkännde han och tog bort henne från sigen :huh: .

Haha! Dig kan man då kalla Mythbuster.

Sen att ljuga om en tjej (Som en del trodde jag gjorde. -_- ) så det är lågt, lägre än glockalnet. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Dig kan man då kalla Mythbuster.

Sen att ljuga om en tjej (Som en del trodde jag gjorde. :unsure: ) så det är lågt, lägre än glockalnet. :)

Mythbuster och mythbuster, inte så svårt att se att det var hon med tanke på att hon är riktigt snygg, och hon går i min mattegrupp, hon är inte direkt något geni fast hon försöker så jag får hjälpa henne ganska ofta, så det var inte allt för svårt att känna igen henne i hans sig :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mythbuster och mythbuster, inte så svårt att se att det var hon med tanke på att hon är riktigt snygg, och hon går i min mattegrupp, hon är inte direkt något geni fast hon försöker så jag får hjälpa henne ganska ofta, så det var inte allt för svårt att känna igen henne i hans sig :D .

Hehe okej..

Felshoeeee vart är duuuu? Hahaha.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...