Jump to content

88 nazistisk


Geten123
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Säjer som jag sa förut.

Nu när dom har fått ner Nogger Black tror dom att dom kan fortsätta och ta ner 88:an, för att stärka anklagelserna.

88:an får dom fan inte ta bort, det är min favorit! (w00t)

Dom tror att dom kan dra upp det här nu, det kunde dom väl ha gjort

förr, 88:an är ju rätt gammal.

Enligt dom är alltså denna person en nazist.

Tycker fan dom kan ge sig. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I och för sig är det rätt, nynazisterna använder siffrorna 88 eftersom det i alfabetisk väg blir "HH" vilket blir Heil Hitler... eftersom det är olagligt att säga "Heil Hitler".

Men tror nog de överdriver förjävligt när de säger att den där glassjeffeln är nazist.... fyfan vad överdrift! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag var GB-chef skulle jag bli rätt nöjd över det här. Alltså på det här sättet får ju GB en massa uppmärksamhet och mediautrymme gratis, de flesta "håller" ju på GB framför den där byrån som inte tycks förstå att de borde prioritera viktigare saker än ngt sånt här tramsande och sen går folk och köper sig en glass för att visa sitt stöd typ...

GB kanske rentav har betalat de där tanterna på antidiskrimineringsbyrån för den här "attackerna"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är snabba dock att komma med bilder hehe :rolleyes:

*Bild borta*

Hehehe, hur gammal är inte den bilden då? eftersom det är 2 gröna c13 vagnar på bron bakom kan man iallafall vara säker på att den är tagen innan första September 2003

(Var bara tvungen :"> )

Edit: Såg nu att den ena vagnen var en c4 vilket gör att den inte kan varit tagen innan nångång i början på 2002

Redigerad av HemuleN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehe, hur gammal är inte den bilden då? eftersom det är 2 gröna c13 vagnar på bron bakom kan man iallafall vara säker på att den är tagen innan första September 2003

(Var bara tvungen :"> )

Edit: Såg nu att den ena vagnen var en c4 vilket gör att den inte kan varit tagen innan nångång i början på 2002

Haha, du kan dina tåg du...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du kan dina tåg du...

Morr,

*skyller ifrån mig på farsan* :rolleyes:

Edit: Måste fan sluta kolla på den där bilden, såg precis att tåget är på närmsta spåret vilket betyder att det måste vart nångång runt 1999-2000 eftersom c4:orna slutade gå på gröna linjen nångång där omkring.

Redigerad av HemuleN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...