Jump to content

Ûbersnabbt


pottzork
 Share

Recommended Posts

Jag installerade XIII för ett tag sen. alllt gick prima å så när jag spelade. Nu när jag spelar så går de Ûberfort. man typ susar fram. har hänt när jag lirat postal2 också. Det är irreterande för man blir så sönderstjuten å hinner knappt reagera.

nån som vet hur man kan fixa de till normalfart?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag installerade XIII för ett tag sen. alllt gick prima å så när jag spelade. Nu när jag spelar så går de Ûberfort. man typ susar fram. har hänt när jag lirat postal2 också. Det är irreterande för man blir så sönderstjuten å hinner knappt reagera.

nån som vet hur man kan fixa de till normalfart?

Skaffa en segare dator... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt mig gissa.. du har en AMD64 cpu? Eller vänta.. varför ska jag gissa.. inte jag som vill ha hjälp :P

Alltså: skriv lite om din dator. Gärna vilken cpu (ganska säker på att det är en AMD64), grafikkort och.. ja.. inget mer.

Om du har en AMD64, så måste du stänga av "cool 'n quiet" i bios. Det finns en bugg i det när man spelar spel baserade på unreal 2.5 motorn; XIII, postal2 etc. etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt mig gissa.. du har en AMD64 cpu? Eller vänta.. varför ska jag gissa.. inte jag som vill ha hjälp :blink:

Alltså: skriv lite om din dator. Gärna vilken cpu (ganska säker på att det är en AMD64), grafikkort och.. ja.. inget mer.

Om du har en AMD64, så måste du stänga av "cool 'n quiet" i bios. Det finns en bugg i det när man spelar spel baserade på unreal 2.5 motorn; XIII, postal2 etc. etc.

Hmm. jag vet inte ett piss om min dator :lol:

bara att de va typ de bästa på marknaden i sommras.

3,4 ghz å tyå AMD athlon 64 processor 3400 +

å 1 gig ram

Hmm cool and quit i bios? :ph34r:

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De finns väl ingen AMD-processor med 3.4 ghz?

Så vitt jag vet så är AMD +serien inte vad de påpekar i "mhz" i hårdvarans namn, t.ex. i det här fallet 3400 mhz, jag driver på en AMD Athlon xp 2800+ (Nåt åt det hållet.) men den ligger bara på 2.3 så, tror nog inte den här killen har en 3.6a?

Men jag är inte helt säker i och för sig...

AMD 64 är = grekiska för mig! :ph34r:

*EDIT*

Ursäkta att jag påpekar det pottzork men, måste du skriva som en jeffla fiskig fjortis eller? Ganska jobbigt och försöka krångla ut vad du menar med dina "å så ä d värsta feta übersnubbens grischocolad som är gÄggijg, värsta Omog1.. lixom bah typ asså!

:lol: lol -_-

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...