Jump to content

LITESTEP! need som help!


Sikorka
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Bilder

Men bytte du inte tillbaka till standard skinnet? Gör som mikolan säger, jag har inte programmet - aldrig haft. Han verkar veta vad han pratar om.. gör exakt som han och andra säger/sagt.

Men när jag laddar ner det och startar det så kommer det först upp en sån här ruta (se nedan) där trycker jag bara Ok eller nå't... Sedan så Kommer programmet upp eller så måste jag leta upp det... Därefter när jag startat programmet så är den inställt på nå't "tema" eller "skin" som heter Borg nångting (den va inte det från början jag råkade ändra det)

När den är inställd på Borg nånting så kommer det upp flera små ERROR rutor och sen

.... ja sen kommer det ännu mer ERROR rutor...

post-24-1113748403_thumb.jpg

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men när jag laddar ner det och startar det så kommer det först upp en sån här ruta (se nedan) där trycker jag bara Ok eller nå't... Sedan så Kommer programmet upp eller så måste jag leta upp det... Därefter när jag startat programmet så är den inställt på nå't "tema" eller "skin" som heter Borg nångting (den va inte det från början jag råkade ändra det)

När den är inställd på Borg nånting så kommer det upp flera små ERROR rutor och sen

.... ja sen kommer det ännu mer ERROR rutor...

1. Tryck ctr+alt+del

2. Tryck arkiv -> Ny Aktivitet (Kör...)

3. Leta rätt på litestep mappen

4. Gå in i mappen Utilities

5. Öppna programmet setshell.exe

6. Tryck explorer

7. starta om

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jag skulle testa med att byta skin; från borg till någon annan.. se om den funkar bättre. Men jag tror på Mikolans lösning.

Där du startar ny aktivitet: testa att starta det progam som mikolan nämner, hitta den förbaskade rutan och kryssa i skiten för att sedan starta om.

EDIT: kk, han hann t.o.m. före :P

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mikolan: Och när jag trycker på "Run me to Bla bla bla" så kommer den här upp...

Edit: Vigge, Jag lovar!

:P

Måste du skriva varje steg du gör?

Jag förmodar att du ska klicka install ja, annars kan du testa Cancel som också lär funka..

Gå in i Felsäkert läge och gör en restore point.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...