Jump to content

LITESTEP! need som help!


Sikorka
 Share

Recommended Posts

Jag laddade ner LiteStep för jag ville att min dator skulle bli bättre och snyggare men det vart den inte! :'( Jag tängte ta bort det så fort som möjligt så jag gick in på Kontroll Panelen och gick in på Ta bort program eller vad det heter sedan valde jag Litestep mappen eller va det va och tog bort den. Jag startade om daton (jag la märke till att det tog extra lång tid att starta) och loggade in på min användare. Nu ser man bara bakrunden Inga ikoner, Inget verktygs fällt inget alls! ,Det gick inte ens att höger klicka!!! Sedan satt jag och klurade och kom på att om jag trycker Crtl+alt+del och väljer "starta ny aktivitet" så kan jag starta vissa program tex Mozila Firefox för att skicka detta nödanrop.. Om jag går in på kontroll panelen och väljer Tema så kan jag ändra det men det går inte att Ändra Vektygs fältet och start, jag kommer inte ens in på det! jag vill ha tilbaka min gamla dator så Snälla hjälp mig med det här problemet!!!! Jag behöver Verkligen hjälp! :'( :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Bilder

Jo men inget händer!!!! :'( :'( :'( :'(

Hmm, testa att kolla i rutan som kommer upp när du trycker ctrl alt del, finns litestep fortfarande där (borde inte..)? Går det att högerklicka nu? Isf, gör det och tryck "uppdatera".

Testa också att byta upplösning (bara för att prova...). Byt till 1024X768 eller 800X600 och sedan tillbaka till din vanliga upplösning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I den där rutan där du skulle skriva explorer, skriv c:\litestep\utilities\switchshell.exe eller var nu litestep ligger.

Felstavningen är dam, ska vara damn.

Synd att jag tog bort litestep mappen igår....

Jag skiter i om det står dam istället för damm....

Jacker: vad menar du? det är inga ikoner på mitt skrivbord juh..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...