Jump to content

DeKrim


Mark
 Share

Recommended Posts

Jahapp..då har man börjat med det igen. Mycket roligare nu än för ett par år sen. Känner mig ganska rik nu (har ungefär 1 biljon i deg). Har fullt i styrka, smarthet, snygghet och tolerans. Har 44 i respekt just nu. Hur bra är du då? Dela med dig av dina kunskaper angående DeKrim i denna topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, äntligen får jag skryta lite :lol: !

Tjänar ungefär det här per natt: 12 301 173 010 500 $

Och har för tillfället 196 i respekt.

Fast jag spelar på Eastside förstås, orkar inte med att det nollställs hela tiden på Westside.

Edit: @Jacker: Kostar det pengar att registrera sig på The Crims?

Edit2: Värst vad tyst topicen blev efter att jag skrev... :o

Redigerad av Tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det här för spel?

Från DeKrim.se:

Dekrim är att roligt alternativ till att springa runt i verkligheten och busa. Här kan du göra det på låtsas istället. Ta ut dina aggressioner på banker, affärer eller varför inte en polare? Dekrim gör det möjligt, 100% lagligt och 100% på låtsas. Detta är alltså ett fiktivt roll-/strategispel som utspelar sig i den undre kriminella världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Från DeKrim.se:

Dekrim är att roligt alternativ till att springa runt i verkligheten och busa. Här kan du göra det på låtsas istället. Ta ut dina aggressioner på banker, affärer eller varför inte en polare? Dekrim gör det möjligt, 100% lagligt och 100% på låtsas. Detta är alltså ett fiktivt roll-/strategispel som utspelar sig i den undre kriminella världen.

För fan då kan man lika gärna köra GTA :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...