Jump to content

The Sims


Guest Kurby
 Share

Recommended Posts

Har du ens försökt att köra spelet? Jag är ganska säker på att det skall fungera utan patch men det är möjligt att man kan behöva använda kompatibilitets-funktionen.

Nej, jag har inte testat men jag har för mig att det inte ska fungera på XP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men då borde det fungera om man installerar alla expansion tillägg?

Det funkar inte om man tankat crackat! Asså tankar du spelet med .bin fil funkar det utan problem. Men det finns såna crackade versioner där man tar bart mycket onödiga filer för att det bara ska ta högst 200mb. Man brukar dela upp dom i en massa .zip filer på 2,8 mb. Du har säkert tankat från Class eller Myth som gör sånt. Då funkar det ej på xp! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det funkar inte om man tankat crackat! Asså tankar du spelet med .bin fil funkar det utan problem. Men det finns såna crackade versioner där man tar bart mycket onödiga filer för att det bara ska ta högst 200mb. Man brukar dela upp dom i en massa .zip filer på 2,8 mb. Du har säkert tankat från Class eller Myth som gör sånt. Då funkar det ej på xp! :)

Jag har varken Class eller Myth utan mer ett sammansatt gjord av en person som antagligen inte haft något att göra!

Men jag får väl testa och se om det fungerar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fungerade med alla pack till det MEN FY F*N vad tråkigt det var ;)

Såsom jag kom ihåg var det rätt ball men nu var det riktigt jävla tråkigt!

Jag har avinstallerat och tagit bort alla filer... så skit i denna tråden nu, problemet blev löst :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...