Jump to content

Tommygun


m0rd0r
 Share

Recommended Posts

Minska polysarna lite för dom jämna kurvorna tar upp rätt mycker polys..

dra seträck på kurvorna (svårt o förklara) men du fattar nog och ta väck det endra runda o dra liknande stäck över så minskar du med massa polys! :P

Aa det måste jag nog, det står att det är över 6000 faces :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en tommygun :P

Vet nån vart jag kan hitta bra texturer, och hur man texturerar den i zmodeler?

De som är på bilden tror jag inte funkar i VC

För det första: VÄLDIGT SNYGG

För det andra: Ta det här inte fel nu men du kanske (vet inte om det var det som GRIM(back försökte förklara ^_^ )men där man håller och så är det liksom "|" iställetför "(" fattar du? Det är (kanske inte) ett känt fenomen att jag suger på att förklara :P;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första: VÄLDIGT SNYGG

För det andra: Ta det här inte fel nu men du kanske (vet inte om det var det som GRIM(back försökte förklara ;) )men där man håller och så är det liksom "|" iställetför "(" fattar du? Det är (kanske inte) ett känt fenomen att jag suger på att förklara ^_^:P .

Menar du att den är helt rak? Där fram eller där bak?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första: VÄLDIGT SNYGG

För det andra: Ta det här inte fel nu men du kanske (vet inte om det var det som GRIM(back försökte förklara ;) )men där man håller och så är det liksom "|" iställetför "(" fattar du? Det är (kanske inte) ett känt fenomen att jag suger på att förklara ^_^:P .

Vad snackar du om?? du gör mig förvirrad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack glockal ;P

Hehe ska testa om det laggar mkt med 6000 först :)

Men ingen som vet vad som kan orsaka att vapnet blir osynligt?

Det kan vara ett positions problem..

Importera den originella M4, eller vilket vapen du vill och ställ in ditt eget vapen så att den passar in exakt i M4´an.

Sen tar du bort vapnet du har importerat och exporterar ditt egna och provar hur det blir i spelet.

Om du fortfarande har samma problem så vet vi iallafall att det inte har någonting med positionen att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...