Jump to content

Golden eye 64


gtagamer
 Share

Recommended Posts

Ahh. Goldeneye, det roligaste FPS:et som finns!

Kommer ihåg när vi samlade ihop 4 kontroller och satte oss ett gäng och spelade i timmar. Det var tider det! Facility var roligast!

Åh, fyfan vad kul det var! Alltså jag var ju inte med ditt gäng men har gjort samma sak själv, så jävla kul..

Facility är även min favorit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan vad kul det var. Jag kommer ihåg att vi ibland var 5-6 stycken som ville spela så vi passade runt kontrollerna allteftersom Natalya, Boris eller någon annan blev massakerad. Roligast var att gömma sig i ventilen och jävlas med alla.

Edit: bild på min ventil

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min fav. var stack (eller stock?). Facility var lite för linjär för multiplayer (tyckte jag då ^_^ ). När vi var så många som 4:a körde vi den med stack och basement (heter?). Den var stor och grym B)

Stack? Vad var det för bana? Kommer ihåg någon pyramid, en grotta, en till grotta, facility...och sen? Refresh my memory.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stack? Vad var det för bana? Kommer ihåg någon pyramid, en grotta, en till grotta, facility...och sen? Refresh my memory.

Tror att det var den med väggar som var hälften gröna och hälften grå. Det var inga trappor utan istället var det ramper man klev upp på.

Väggarna såg ut så här: goldeneye_406505_0.jpg

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en till multibana. Den inne i byggnaden med den gigantiska parabolen. (Som sprängs av goldeneye i filmen)

Edit: Corleone: Ja just det, det där arkivet!

Edit2: Complex fanns det något som hette också.

Complex:

Den där banan finns det en vägg som man kan gå igenom va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FYFAN VAD NOSTALGI ;)  :wub:

Jupp. Fan Goldeneye är nog det bästa spelet som finns!

Ett väldigt bra bevis på att spel kan bli bra även om dom baseras på filmer. Dock vet jag inget annat spel baserat på film som är bra. ^_^

Den där banan finns det en vägg som man kan gå igenom va?

Jupp, väggen på andra sidan kameran kan man säga. Alltså bakom.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp. Fan Goldeneye är nog det bästa spelet som finns!

Dock vet jag inget annat spel baserat på film som är bra.

Japp Goldeneye 64 måste nog vara det.. men jag ger inte mycket för det nya goldeneye till gamecuben... min favoritbana är nog bunker

Riddick som är oxå ett mycket bra spel för att vara baserat på film

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...