Jump to content

Behöver hjälp med mitt CoD UO


kariya
 Share

Recommended Posts

Jag satt och lirade Call of Duty United offensive när jag gick in på en server. De var någon patch som laddades ner men jag brydde mig inte så mycket. När jag sen disconnectade från servern var allt på något konstigt språk. Kanske var det ryska. Jag har avinstallerat det och installerat om det. Och så har jag kollat en del filer och tagit bort en del men inget händer, texten är fortfarande där ^_^

Kan någon hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är menyerna på typ ryska alltså? När du instellerade om UO försvann då alla filer i C:\Program\Call of Duty\uo? För där ligger alla moddar som används på servrar, patchar o annat. Avinstallera UO och kolla om filerna försvinner, annars ta bort dom själv. Har du samma problem med CoD? Om det bara var menyerna som blev på ryska så gör det väl ändå inte så jätte mycket då jag tror du vet vart man trycker för att connecta till servrar och sånt. Annars kan du pröva att avinstallera CoD och CoD: UO och sedan installera om dom och se om texten är normal.

Redigerad av Maxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...