Jump to content

Insane clown posse


Frenzy
 Share

Recommended Posts

  • 3 months later...

Har gillat dom sedan 1998 dom fuckin pwn favo låtar är väll typ

orka skriva alla men dom flesta från the calm och hellspit och classicerna från dark carnival .... Dark lotus fast det är inte bara ICP.. Dom flästa på Psycopathic records äger ^_^

EDIT: det där med värdens sämsta band så va det faktis värdens mest hatade band :ph34r:

Redigerad av Korven
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyssande på dom för ett tag sen. musiken är ju totalt motbjudande.

kommer inte ihåg vilken låt det va men det handlade om nån gris som dom piskade eller vad det va dom gjorde med den.

sen när jag sökte om dom hade någon musikvideo så kom det upp lite olika. så stod det (säg att låten heter phone)

phone (censured)

phone (uncensured)

dom är så äckliga att videosarna måste censureras :ph34r: .

det är inte bara det, hela kulturen som dom själva har byggt upp är bara grotesk, motbjudande och bisarr. skulle inte förvåna mig om dom kör S&M i sängen eller om dom tillochmed är sadistiska.

ush och blä!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker faktiskt dom r sköna, även fast jag hatar rap...

Med tanke på attn videopn är censurerad, så är det ju inget speciellt. Massor av videos censureras idag, med tanke på att dom ska knulla allt dom ser, och slita av sig kläderna och skaka på ärslena som om dom hade nån nervsjukdom...

Då pratar jag om rap, eller .... POP...

*spyr*

Sen har vi ju Marilyn Manson vars videor också censureras väldigt ofta...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyssande på dom för ett tag sen. musiken är ju totalt motbjudande.

kommer inte ihåg vilken låt det va men det handlade om nån gris som dom piskade eller vad det va dom gjorde med den.

sen när jag sökte om dom hade någon musikvideo så kom det upp lite olika. så stod det (säg att låten heter phone)

phone (censured)

phone (uncensured)

dom är så äckliga att videosarna måste censureras :ph34r: .

det är inte bara det, hela kulturen som dom själva har byggt upp är bara grotesk, motbjudande och bisarr. skulle inte förvåna mig om dom kör S&M i sängen eller om dom tillochmed är sadistiska.

ush och blä!!

Det är ju det som är roligt. Allt bygger på svart humor och kontroversialitet (tror jag det heter). Skrattar alltid när jag hör deras låtar. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...