Jump to content

uppdraget!!!!


Joey
 Share

Recommended Posts

de e så att ja e på de där uppdraget när man ska sno den där förbaskade pansarvagnen! ni vet när den åker i genom stan! hur gjorde ni???

och sen när man har köpt det där hyman condo får man nån helikopter då? och den där vatten flygplanet var finns den??

alltså jag vill ha hjälp med dessa frågor tack! B) SNÄLLA HJÄLP MIG! :D

Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok, ska försöka.

1. Sir yes sir är det enklaste uppdraget jag har kört! ta en pcj-600 och parkera framför pansarvagnen. strunta i att soldaterna säger till dig att gå därifrån. Sen är det bara att gå in i pansar vagnen och köra på allt och alla i den väg B) , det är absoluit det lättaste på spelet typ, föutom "the party" (1:a för colez eller vad han heter)

2. ja, hyman condo kostar 14000$ och finns längst upp till vänster på högra ön, nära hyman stadion.

3. Som gta3_player sa, köp filmstudion på hmm....tror det är prawn island :D , annars kan du kolla på här för kartor. Sedan gör du missionet dildo dodo som sagt och då finns flygplanet utanför muren mot 2:a ön, brevid bron.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jag körde upp på ett tak och väntade på att dom skulle komma(med en helikopter), sedan tog jag sniper på bil-förarna och på de flesta människor som gick, resten klarade jag genom att slänga ner lite tårgas bomber, sen hoppade jkag ner från taket, kuta och snodde pansarvagnen, sen är det bara å ta det lungt, bry dig inte om polisbilarna det exploderar om de rör dig så de är inte till något besvär! Lycka till B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men nu har ja fastnat igen på ett uppdrag när man ska köra "the fastest boat" me Lance Vance båtskrället bara svänger av sig själv skit jobbigt. nån som har nån tip s??? ;)

Båtarna är väldigt svårkörda i Vice City måste jag säga och båtuppdragen blir då

ganska tråkiga.. Men de gäller bara att öva öva öva.

Försökt att lära dig svänga på bästa sätt, båtarna svänger ju väldigt lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...