Jump to content

Jobbig fil


Yukiz
 Share

Recommended Posts

Hej, jag har en fil på datorn som man inte kan gör någonting med. Jag laddade ner en grej och tog bort det sedan. Den heter "SoundAppPPC.sit.bin.exe". Om man försöker ta bort den står det "Det går inte att ta bort SoundAppPPC.sit.bin.exe. Detta används av en annan person eller ett annat program. Avsluta alla program som kan tänkas använda filen och försök igen." Ungefär samma resultat händer när jag försöker byta namn på den. Jag råkade kopiera filen en gång och det händer samma sak med den ("Kopia av SoundAppPPC.sit.bin.exe"). Den var skrivskyddad i början men jag tog bort det. Har inga spywares på datan och inga virus. Hur kan jag ta bort den eller kolla vad för program som använder den? :rolleyes:

Redigerad av Yukiz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Funka inte det heller! Efter jag tryckt på "Delete!" står det: "File Schedule to be delete after reboot". Menar dom att man ska starta om datorn och sedan ta bort?

EDIT: Nu när jag startade om datorn var filerna borta. DrDelete är ett måste i framtiden! <_<

Redigerad av Yukiz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...