Jump to content

Officiella Vapen request topicen


Guest AdamZZ
 Share

Recommended Posts

Guest AdamZZ

Vadå onödig kanske nån vill ha ett vapen och då är det onödigt att det blir en ny topic för varje vapen nån vill ha!!

Ok jag kan försöka med tanke på att jag inte är jätte bra men det finns gö redan en

Redigerad av AdamZZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Kurby

Jag letar efter en sån stor mod som byter ut allting, exempel helt nya bilar mm.

Jag hade en installerad för ett tag sen men jag kommer inte ihåg vart jag hittade den så jag undra om någon vet vart jag finner en!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödigaste topicen på länge tror jag... :lol:

Ska jag sätta rapport på den?

Mm den här är faktiskt onödig..

tror ni själva att den här topicen kommer hålla?

nee pricis den kommer trila bort som alla andra..

och sen kommer alla nya här på forumet ändå göra en ny topic.. ;)

lika bra du raporterar den här..

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Kurby

Men för fan, nån kan väl göra en samlingstopic där man man samlar alla frågor som har med allt möjligt om modding att göra så slipper vi få en hel del nya topic's med bara onödiga frågor i....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest AdamZZ

Katanan snart klar behöver texturer om ni vill ha den längre säg till då

EDIT: jag kan inte göra den böjd så jag gör den rak men jag ger gärna en 3ds eller SKP fil till den som kan

EDIT2:byter ut bilden mot ny

post-11-1112037469_thumb.jpg

Redigerad av AdamZZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för fan, nån kan väl göra en samlingstopic där man man samlar alla frågor som har med allt möjligt om modding att göra så slipper vi få en hel del nya topic's med bara onödiga frågor i....

Ja!!!! och så tar vi bort alla "subforum" och har bara en topic som heter modding och en som heter gta vc och sen som heter allmänt :rolleyes::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du inget liv eller?

btw till adamzz gör en katana

Det jag menade var att han skrivt "om ni vill ha ett vapen skriv det här så kanske nån moddare gör ett"

Det var det jag menade... Inte att han skulle göra det... Utan nån moddare kanske gör det... Och det var DET jag menade var onödigt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menade var att han skrivt "om ni vill ha ett vapen skriv det här så kanske nån moddare gör ett"

Det var det jag menade... Inte att han skulle göra det... Utan nån moddare kanske gör det... Och det var DET jag menade var onödigt ;)

Dom rea'r ut ett liv på blocket under skräp/begangnat :ph34r:

__________________________

MELLER: jo men man kan ju göra bättre elelr en mer annorlunda man måste ju börja nånstans ju jag tycker adamzz ROCKAR!!

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...