Jump to content

"Åtta döda i skottdrama på USA-skola"


Jacker
 Share

Recommended Posts

Smart! ;)

Japan har många invånare... händer det nå't mord där? jag har aldrig hört nåt'

Det händer mycket mer mord där än i europa. Det finns tusentals sexslaavar i japan som får dåligtbetalt. Det är bara att gå fram och sticka en kniv i huvudet på dom så dör dom och ingen bryr sig om att man har dött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är tomte klubben ute och snackar på forumet??

Har bara skummat igenom detta och har inte sett att någon tagit upp det, rätta mig om jag har fel.

Orsaken till varför han dödade dessa var för att han ville få bort rasblandningen.

han var var Nazist och älskade Adolf Hitler samt var aktiv medlem på många nazistiska hemsidor.

Han dödade först sin farfar och tog hans tjänstevapen (farfarn var polis) därefter så tog han farfarns bil och körde till skolan och började skjuta.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är tomte klubben ute och snackar på forumet??

Orsaken till varför han dödade dessa var för att han ville få bort rasblandningen.

han var var Nazist och älskade Adolf Hitler samt var aktiv medlem på många nazistiska hemsidor.

Har Carolus flyttat till USA ? ;)

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kanske vill hämnas på dem som förstört/förstör ens ungdom med sin löjliga mobbning, jag vill döda mina så kallade "kamrater" också, men jag vandrar till fängelset med en säck huvuden och mitt eget högt!

Ja precis, så kanske det inte va ja.

Läs mitt inlägg högre upp istället för att spekulera och grubbla för mycket över hur det var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så står det på Text-TV på fyran. Då var cirkusen igång igen då. Fast jag har en känsla av att det kommer bli ett ovanligt ståhej den här gången. Känns som moraltanternas gräns är överstigegen nu... :P

Ne... 10 st blev det bara... Så Columbine ligger fortfarande 1a...

Föresten så fyller ju Harris 24år (9 April) Grattis i förskott da... :P

Undra va han gör på "andra sidan"... Trakasserar dom omkomna från Asien katastrofen kanske... Då har han lite att göra...

Och när får vi se ett liknande massaker i sverige da? Den där 17åringen i Malmö har ju hotat en skola flera gånger... Men verkställ da jävla tönt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sökte lite på google

Du verkar ha googlat bort dig lite då dina siffror inte stämmer alls med några officiella uppgifter.

och att det sker sjukt lite mord i sverige om man jämför med dess folkmämnd

Vi ligger i toppen på antalet mord per capita i västeuropa, det är bara typ i Nordirland och i Finland som har har bättre (eller sämre beroende på hur man räknar) statistik.

jag vill döda mina så kallade "kamrater" också

Var vänlig och sök vård omgående.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...