Jump to content

Min film!


jojon_5
 Share

Recommended Posts

Här är min film som jag gjorde med min kompis.

Ni får betygsätta den med 1-5.

Om ni undrar varför det inte är nåt ljud så är det för jag inte kan spela in det, men vi har lagt till musik istället

Filmen, 18,5 mb

Enjoy!

om nu undrar hur man laddar ner så trycker man på "free" längst ner, sen får ni vänta i ungefär en minut -_-

Redigerad av jojon_5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tja jag åkte runt lite i Hydran och råkade få fem stjärnor (körde över Area 69) och blev halvt sönderbombad. Jag började spela in när jag var nära Mt. Chiliad. I filmen händer lite sjuka grejor (som t.ex polisbilar som faller ner för Mt. Chiliad :( ) Sedan är det mest om hur länge jag kan överleva. Det är svårt att förklara men ni får se själva ^_^

Hope you like it!

Redigerad av jojon_5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja jag åkte runt lite i Hydran och råkade få fem stjärnor (körde över Area 64) och blev halvt sönderbombad. Jag började spela in när jag var nära Mt. Chiliad. I filmen händer lite sjuka grejor (som t.ex polisbilar som faller ner för Mt. Chiliad :( ) Sedan är det mest om hur länge jag kan överleva. Det är svårt att förklara men ni får se själva ^_^

Hope you like it!

Varför postade du inte bara i SA forumet? Visste inte om det var en SA film, men nu förstår jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...