Jump to content

Små Fimer


Foo
 Share

Recommended Posts

JA här kan vi lägga upp småfilmer som vi har filmat själva....

Det får gärna vara roliga filmer när man åker pulka rakt in i en gran (inte så stor men ändå) som mitt bidrag :huh:

EDIT:Min film verkade inte fungera som den skulle, men så länge kan ni lägga in fimer i alla fall -_-

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en "film" vid namn The Sword Master för nån vecka sen... Uppskattad på lanen iaf -_- Ungefär som Star Wars Kid om nån sett de filmerna :huh:

EDIT: Dessvärre ligger filen på 11 megg och jag har bara modem och ingenstans att ladda upp den...

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en "film" vid namn The Sword Master för nån vecka sen... Uppskattad på lanen iaf ^_^ Ungefär som Star Wars Kid om nån sett de filmerna :(

EDIT: Dessvärre ligger filen på 11 megg och jag har bara modem och ingenstans att ladda upp den...

E du lika tjock som Star Wars kid då, jag odlar för fullt att bli lika göte tjock som honom =) ? BTW någon som vet om han ska va med i SW 3 ? Folket skrev ju på att dom vill ha med han där :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E du lika tjock som Star Wars kid då, jag odlar för fullt att bli lika göte tjock som honom =)  ? BTW någon som vet om han ska va med i SW 3 ? Folket skrev ju på att dom vill ha med han där :P

Nej, dessväre är jag inte det ;) Men jag råkade slå sönder bla. en säng ^_^ Fjollade lite lagom med ett svärd jag hittade i mitt rum.... :(

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...