Jump to content

Chip?


ZliPp
 Share

Recommended Posts

Tja,. jag kommer ihåg när jag gick i typ 3:an så hade den ända datorn där ett spel som hette typ chip eller något sånt, man var en liten snubbe som sprang runt och letade efter just "chips"(inte sånna "chips" utan chip som finns i saker.. aja) sen kunde man(tro de eller ej <_< ) få typ "is skor" och "eld skor" så man kunde gå på is och eld.!

Vet någon om det spelet är gratis och vart man kan ladda ner det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja,. jag kommer ihåg när jag gick i typ 3:an så hade den ända datorn där ett spel som hette typ chip eller något sånt, man var en liten snubbe som sprang runt och letade efter just "chips"(inte sånna "chips" utan chip som finns i saker.. aja) sen kunde man(tro de eller ej <_< ) få typ "is skor" och "eld skor" så man kunde gå på is och eld.! 

Vet någon om det spelet är gratis och vart man kan ladda ner det?

Ja, chips är en härlig klassiker som tål att spelas om och om igen. Har haft chips så länge jag kan minnas...

Någon som varvat det?

post-23-1110390738_thumb.jpg

Redigerad av GTA_Erik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på Level 4 men vet inte vad jag ska göra där jag är på bilden.

När jag flyttar på den mittersta klossen hamnar jag i elden och det står "Oooops Don't step in the fire without fire boots". Var får jag tag på de då?

http://hacked.free-bsd.org/upload/images/chip.bmp

Du ska flyta på alla utom den i mitten(det är "chips" i dom andra typ...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag kommit till nionde banan.

Jag är på den delen då man ska åka skridskor till olika rutor för att på så sätt komma till rätt ruta där chipet ligger, efter det ska man även fortsätta därifrån.

Någon som kan säga vilka rutor jag ska åka till för att komma till de olika ställena?

Här finns en bild på stället jag menar: http://hacked.free-bsd.org/upload/images/chip2.bmp

Edit: Klarade den, men nu sitter jag fast på Level 11, hittar inte den sista röda nyckeln.

Redigerad av Azore
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...