Jump to content

6000 medlemmar!


GTaJäGaReN
 Share

Recommended Posts

6000 medlemmar... ja jistanes. Hultenius är nationell kändis nu.

Kommer ihåg när jag registrerade mig. ~700 medlemmar, spam överallt och alla var jätteglada. >_<

1000-gränsen pajade Speeder.. med sin trovärdiga förklaring sen efteråt också.

2000-gränsen blev inte så uppmärksammad, inte 3, 4 eller fem heller. Mysko.

Aja, gratt's till Hultan som lyckats driva det här forumet och sajten såhär länge utan att mista förståndet. Skål!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

6000 medlemmar... ja jistanes. Hultenius är nationell kändis nu.

Kommer ihåg när jag registrerade mig. ~700 medlemmar, spam överallt och alla var jätteglada. :D

1000-gränsen pajade Speeder.. med sin trovärdiga förklaring sen efteråt också.

2000-gränsen blev inte så uppmärksammad, inte 3, 4 eller fem heller. Mysko.

Aja, gratt's till Hultan som lyckats driva det här forumet och sajten såhär länge utan att mista förståndet. Skål!

Jag har väll läst forumet sen ungefär 5-600 medlemmars sträcket, men då kom jag inte på tanken att regfga mig och vist knappt hur ett forum funkade, men fan vilken stämmning de va back in the days ^_^ (qoute pyramiden, hitta bilden, personen under mig, hela spam-forumet, diskutera glassbilar :))

Men Grattis Grattis Hultan,

värt att notera att ett froum tillägnat en spelserie har mer en hälften så många medlemmar sm PCG forumet som är tillägnat sveriges största spel tidning. det borde betyda att gtasajten är bättre på sätt o vis >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...