Jump to content

FTP program


Ceone
 Share

Recommended Posts

ÄVen om han laddar hem kopieringsskyddat material har inte det något med frågan att göra, alltså är det tillåtet.

On-Topic: Ingen aning, uppkopplingen kanske har försämrats?

Tror inte att lösningen är att skaffa ett annat program då hastigheter för nerladdning/uppladdning inte har särskilt mycket med programmet att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag frågade om ett ftp program. Om jag säger att jag har laddat ner spel så är det inte warez. Det är warez om jag säger hur och varifrån jag fixa det osv eller om jag frågar var jag kan fixa det

Det är väl för fan lika mycket warez oavsett om du säger var och hur du laddade ner det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl för fan lika mycket warez oavsett om du säger var och hur du laddade ner det.

Nej! Det var en röstning var långt tid sedan om Vice city där fråga dom hur man skulle fixa det. Där skrev jätte många att dom skulle ladda ner det. Dom blev varken tillsagda, varnade eller låste topicen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej! Det var en röstning var långt tid sedan om Vice city där fråga dom hur man skulle fixa det. Där skrev jätte många att dom skulle ladda ner det. Dom blev varken tillsagda, varnade eller låste topicen

Men för jättelänge sen, dagarna efter jag registrerade mig så gjorde jag en fråga om vad det var för fel på mitt tankade GTA3. Det var tillåtet DÅ. Nu ska GTASajten försöka vara med i någon sorts webring eller nåt sånt. Då går det inte att snacka warez. Din fråga har fortfarande inte något så om vi går tillbaka till trådens ämne så kommer inget hända med din topic...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken ftp server kör du på xboxet?

Tror att han kör en klient, och inte någon server :)

Kaboom: nej, warez är inte upphovrättsskyddat material som är nerladdat gratis, utan upphovsrättsskyddat material som inte kommer från tillverkaren/utvecklaren/distributören/whatever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att han kör en klient, och inte någon server :)

Kaboom: nej, warez är inte upphovrättsskyddat material som är nerladdat gratis, utan upphovsrättsskyddat material som inte kommer från tillverkaren/utvecklaren/distributören/whatever.

På xboxet liggr en ftp server, hur kan han annars skicka över data med ftp protokollet? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej! Det var en röstning var långt tid sedan om Vice city där fråga dom hur man skulle fixa det. Där skrev jätte många att dom skulle ladda ner det. Dom blev varken tillsagda, varnade eller låste topicen

Du har nog missuppfattat det här lite grann.

Ordet warez betyder inte snacket om otillåten kopierad programvara.

Ex:

Olle har en otillåtet nedladdad version av spelet GTA VC. Olle tillhandahåller WAREZ :P

Ex2:

Olle går in på GTAsajtens forum och pratar om sitt otillåtet nedladdade GTA VC.

Olle pratar om WAREZ, vilket är mot GTAsajtens regler :ermm:

THX

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har nog missuppfattat det här lite grann.

Ordet warez betyder inte snacket om otillåten kopierad programvara.

Ex:

Olle har en otillåtet nedladdad version av spelet GTA VC. Olle tillhandahåller WAREZ :blink:

Ex2:

Olle går in på GTAsajtens forum och pratar om sitt otillåtet nedladdade GTA VC.

Olle pratar om WAREZ, vilket är mot GTAsajtens regler :lol:

THX

Men att säga att man laddar från pcn till xboxen är föfan inte warez

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...