Jump to content

The Matrix Online Konto (Beta)


Kaboom
 Share

Recommended Posts

Jag har registrerat ett konto på Matrix Online beta men jag måste skriva in ett kreditkortsnummer för att aktivera kontot, man kan bara använda Visa/Mastercard etc, jag har inte något av dem..

Notera att de bara vill ha kreditkortsnumret av någon anledning.. Fast de inte tar betalt.. :)

Så jag undrade ifall jag kunde få lite tips på vad jag kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga din farsa hur många siffror han har i sitt VISAkonto, sen är det bara trycka lite roligt på siffertangenterna, så får säkert nån skotte med det numret hem en räkning.

Om du eller dina föräldrar skulle få den räkningen då? Hur kul skulle det vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall det är över Fileplanet du försöker ladda hem betan så har de med sina betaversioner bara tänkt låta fileplanetmedlemmar med ett mer 'wannabefileplanet' medlemskonto få spela betan.

Detta medlemskontouppgradering kostar ungefär 55 - 70 kr per månad dock får du tillgång till då som sagt betatesten som de lägger upp. Jag tycker det är värt det som f-n! :ermm:

Nyligen så plockade man ju hem F.E.A.R betatestet och gah vad sweet! Fear @ multiplayer = orgasm. >_< Har inte hunnit testa det här matrix online men ska väl plocka det kanske om en stund och testa? Har iofs aldrig varit riktigt inne i Matrixgrejer men men. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Det kostar inget.. Kan ni ta och läsa texten lite noggrannare?

Jo.. Jag får dock inte ta morsans/farsans kort =/..

Jag frågade, de litar inte på mig.

Och jag försöker inte ladda hem något..

Jag har clienten..

Men jag vill AKTIVERA!!! mitt konto..

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...