Jump to content

Vem var det? *spoiler*


Epson
 Share

Recommended Posts

Vem var det igentligen som dödade CJ morsa och varför var ryder och smoke med officer tepenny och ballas(stavning) i uppdraget the green sabre och vad har bilen och göra med mordet?

(med ballas menar jag dom där gängarnasom har liila kläder)

Redigerad av Epson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem var det igentligen som dödade CJ morsa och varför var ryder och smoke med officer tepenny och ballas(stavning) i uppdraget the green sabre och vad har bilen och göra med mordet?

Om jag har förståt rätt så säger vittnen att man gjorde en drive by på CJ:s morsa med the green sabre och när man ser att ballas, tennpenny, smoke och ryder gå ut från garaget och the green sabre står där inne så är det väll dom som arangerade(stavning?) det hela och gjorde en drive by på morsan.

det är så jag har förståt det hela i alla fall :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag fattar inte att CJ ändå fortsätter göra uppdrag för Tenpenny. Jag skulle ha blåst skallen av honom direkt (om det inte hade varit Samuel L Jackson :blink::D ) och varför sköt dom CJ's morsa??? det är ju Big Smokes och Ryders kompis mamma? om dom ville hänga med ballas-killarna och köpa knark kunde dom väl göra det ändå?

EDIT: Big Smoke sa väl i ett av de tidigaste uppdragen att de var efter Sweet? som om han ville be om ursäkt. då var det ju bara ett misstag? Tenpenny verkade ju känna alla från början, ville han göra sig av med Sweet?

Redigerad av Crouching.tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt, märk gärna spoiler.

Inte så kul att få delar av handlingen avslöjat, oavsett hur litet det är. =/

Han som startade topicen skrev ju *spoiler* så borde inte det räcka?

jag tycker allt att dem som ej vill veta saker innan dem gjort det själva ska ta det försiktigt om det står spoiler så vad gjorde han för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag fattar inte att CJ ändå fortsätter göra uppdrag för Tenpenny. Jag skulle ha blåst skallen av honom direkt (om det inte hade varit Samuel L Jackson :ermm::P ) och varför sköt dom CJ's morsa??? det är ju Big Smokes och Ryders kompis mamma? om dom ville hänga med ballas-killarna och köpa knark kunde dom väl göra det ändå?

EDIT: Big Smoke sa väl i ett av de tidigaste uppdragen att de var efter Sweet? som om han ville be om ursäkt. då var det ju bara ett misstag? Tenpenny verkade ju känna alla från början, ville han göra sig av med Sweet?

CJ gör ju uppdragen därför att Sweet sitter i fängelse, gör han inte uppdragen åt Tenpenny råkar Sweet illa ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...