Jump to content

Första modden till VC med fotboll i


Kaboom
 Share

Recommended Posts

Tillläggas skall att denna fotboll gäller sporten amerikansk fotboll.

Måste säga att den här killen är bra. inte helt lätt att koda en fotboll!

Nej,

det är fotboll;

Man kodar inte en fotboll, man modellerar den.

Men det vet väll inte anonyma alkoholister som dig..

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej,

det är fotboll;

Man kodar inte en fotboll, man modellerar den.

Men det vet väll inte anonyma alkoholister som dig..

Du, man måste ju ändå koda den för att den ska bete sig som en boll? ELLER HUR?

Att göra modellen är väl inget vidare svårt för den kunnige MEN, Det svåra ligger i hur du kodar den. Tänk lite till innan du svarar nästa gång va. Tss.

Och för att jag heter A.A , måste det betyda att det står för anonyma alkoholister?

Nej PRECIS.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du, man måste ju ändå koda den för att den ska bete sig som en boll? ELLER HUR?

Att göra modellen är väl inget vidare svårt för den kunnige MEN, Det svåra ligger i hur du kodar den. Tänk lite till innan du svarar nästa gång va. Tss.

Och för att jag heter A.A , måste det betyda att det står för anonyma alkoholister?

Nej PRECIS.

1. Jag sa inte anonyma alkoholister, utan anonyma alkolist(en) och du beter dig som en alkoholist (På internet) så jag antog att det stod för det.

2. Du sa att "koda" en fotboll.. Då antar man ju då att du menar att modellera ( Dvs att du menade det men skrev "koda" istället), inte koda.

3. Det är inte svårt att koda en boll nej.

4. Ska jag tänka lite mer innan jag svarar? Nja.. Tycker att jag tänker tillräckligt, men tack för tipset.

Men nu går vi ontopic igen tack.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jag sa inte anonyma alkoholister, utan anonyma alkolist(en) och du beter dig som en alkoholist (På internet) så jag antog att det stod för det.
Haha, skulle jättegärna vilja veta hur man beter sig som en alkoholist på internet?

Men det vet väll inte anonyma alkoholister som dig..

Okej. du skrev att du inte skrev så? Nähä, är det jag som är blind eller står det inte så kanske?

Du sa att "koda" en fotboll.. Då antar man ju då att du menar att modellera ( Dvs att du menade det men skrev "koda" istället), inte koda.

Skriver jag koda så menar jag det. Jag menar, tänk om alla skulle skriva "fel" och sen skulle alla få anta att det andra är rätt! Du hör själv hur det låter va? Precis.

Ja, vi kan gå Ontopic igen, MEN hoppar du på mig på sådana kommentarer, och det du säger är fel, då får du förstå att jag reagerar. / A.A

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, skulle jättegärna vilja veta hur man beter sig som en alkoholist på internet?

Okej. du skrev att du inte skrev så? Nähä, är det jag som är blind eller står det inte så kanske?

Skriver jag koda så menar jag det. Jag menar, tänk om alla skulle skriva "fel" och sen skulle alla få anta att det andra är rätt! Du hör själv hur det låter va? Precis.

Ja, vi kan gå Ontopic igen, MEN hoppar du på mig på sådana kommentarer, och det du säger är fel, då får du förstå att jag reagerar. / A.A

Ja, jag förstår att du reagerar på det sättet.

1. Han kodade inte den, han tog badbollskoden =/.. Och jag antog att du menade modellera eftersom man inte nämner ordet "koda" när det gäller såna här moddar.

2. Du är inte särskilt trevlig, jag gillar inte det och därför så kan jag vara på dig lite ibland, där ber jag om ursäkt.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha där fick du så du teg kaboom inget illa om dig tyckte bara det va lite kul tycker för övrigt du är bra på att hitta saker du postar många bra länkar, men var bara tvungen att kommentera.

on-topic:skapligt grymm mod

Ehrm, tack?

:P

Jag fick ingenting så att jag teg, jag ville bara att vi skulle gå ontopic.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför bör man skjuta på den så den flyger iväg ! >_<

Det är kul o leka lite med badbollarna ! :P

Det verkar va en sk!tcool modd iaf ! :D

Jaja, Kaboom, hjälper du honom ngt med modden eller ?

Isf skulle du kanske kunna fråga ifall dom behöver nån mer modellerare ? :blink:

Nope.

Jag jobbar på en annan sak just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men eftersom den beter sig som badbollen så flyger den j*vligt långt om man skjuter på den hehe ! :P

Men om du skulle va verkligt så skulle den ju få punka hehe ...

Och till Kaboom: Håller du på med ngt projekt man kan få joina Kaboom ? :ermm:

Om du kan VB6, SCM..

Det är en multiplayer mod till VC, ungefär som MTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...