Jump to content

Frågor?


lulle
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag köpte WoW idag (jävla bra spel) men jag undrar 2 saker?

1. Var kan man hitta Wax stick eller vad det hette, det e ett uppdrag det står att konolmer eller vad dom heter (gruvarbetarna) ska ha det men dom har bara candle........ Denna fråga är speciellet för er som är humans. Uppdraget finns i Goldshire (har för mig att det hette goldshire) i typ tavern liknande huset.

2 vilken server spelar du på, vad heter du, och vem är du ond, god human taur eller vad är du?

Jag heter Saatan och är paladin/human. kommer inte ihåg vad servern hette.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag köpte WoW idag (jävla bra spel) men jag undrar 2 saker?

1. Var kan man hitta Wax stick eller vad det hette, det e ett uppdrag det står att konolmer eller vad dom heter (gruvarbetarna) ska ha det men dom har bara candle........ Denna fråga är speciellet för er som är humans. Uppdraget finns i Goldshire (har för mig att det hette goldshire) i typ tavern liknande huset.

2 vilken server spelar du på, vad heter du, och vem är du ond, god human taur eller vad är du?

Jag heter Saatan och är paladin/human. kommer inte ihåg vad servern hette.

Ska finnas i gruvorna i goldshire.. men prova o ta upp candle och se om det typ står candles: 1/8... för i ett uppdrag gör en kille 5 st wax sticks av dem

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...