Jump to content

3 mobil?


Xazzi
 Share

Recommended Posts

Hej alla nu e det så här att jag har fått en 3 mobil.. jag laddade den i ca 7 tim sen när jag skulle börja använda den så gick jag in på kamera o det..

det funka i början att ta lite bilder men nu så när jag tar kort så stannar mobilen bara upp..

och idag satte jag på mobilen, gick in på adressboken sen skulle jag lägga in lite nummer,så slocka bara mobilen o kom tillbaks till huvud fönstret (det har hänt så många gånger) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.om du inte har låtit den att ladda rätt (vad är de? 16 timmar?) så måste du nog köpa ett nytt batteri... ;)

Ne :'( Va fan:< det går ju ringa med den o så men när man försöker gå in på tex inställningar så laggar den upp sig o skärmen blir svarrt.

Men asså jag tog bort den från laddning i morse då såg batteriet fullt ut asså ni vet grejjen uppe vid hörnet (-----)

då hade den laddat i 11 tim

(Min första post hade jag räknat fel asså inte 7 tim utan 11 tim..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.. Asså vadå då skulle alla köpa 3310 om 3 mobilerna e så kassa.. men liksom 3 mobilerna vill alla köpa för att man kan göra video samtal men jag kan ju inte ta kort om jag skule ta kort skulle mobilen bli :huh:

Och 4 av mina vänner han 3mobil o dom tar kort hela tiden (Bara för att dom tror att dom e nåt)

Och dom har aldrig klagat..

Redigerad av mackomonster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ring eller maila kundtjänst och fråga  :wub:

Gjorde faktist det igår förklarade så här.

"Hej,,jag har nåt problem med min nya telefon alltså när jag ska tex ta bild så stannar bara telefonen upp och skärmen blir svart,,När jag går in på inställningar så stannar bara telefonen upp.Vad ska jag göra?

Svar: Vad e ditt namn då sa jag ´mammas namn eftersom hon köpt telefonen han sa att telefonen ej är registrerad och jag skulle avvakta tills helgen e slut.

hela problemet ligger nog i batteriet.. vet nån hur länge man ska ladda första gången?

EDIT: Jag kan ej heller ladda mitt batteri. för telefonen stänger ju av sig jag la telefonen på laddning då såg jag hur det gick upp några % men när jag kom hem så hade allt bara slutat o ladda.. jag tog på telefonen jaha.. lika lite batteri kvar

CP TELEFON :'(

Redigerad av mackomonster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...