Jump to content

NAZI HATIAN!


GRIM
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja chattade pricis me GRIM och han säger att han bara har fått insperation av dom där bilderna!

Han skrev även att ni kan ta er i röven o tack på förhand!

OBS:De va inte ja som skrev de okej..... så skriv inte att ja har varit knäpp nu !

Och han skrev att 90% av hans kompisar e utlänska!...Vilket innebär att han inte e nasist...

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom liknar väldigt mkt, GRIMs skin är bara lite suddigare(går o göra med photoshop!) och lite ändrat på jackorna (lätt o fixa i photoshop!) och nya byxor....

Hej ni verkar lite avundsjuka ibland hahha men jag nöjer mig med att ni inte kan skinna sj som straff haha

lyssna nu noga eraC*P* bJarn! jag har fått inspiriation av dom cs skins och gjort min egen version med helt nya texturer avmig sjoch vanliga default modeler frånvc så sluta lipa nu och håll er till gta ämnet iställer för att kalla folk för iqbefriade eller rättaderas stav fel det är såiriterande när manser en post sominte handlar omgta det e så o seriöst! så håll er nu till GTA!^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej ni verkar lite avundsjuka ibland hahha men jag nöjer mig med att ni inte kan skinna sj som straff haha

lyssna nu noga eraC*P* bJarn! jag har fått inspiriation av dom cs skins och gjort min egen version med helt nya texturer avmig sjoch vanliga default modeler frånvc så sluta lipa nu och håll er till gta ämnet iställer för att kalla folk för iqbefriade eller rättaderas stav fel det är såiriterande när manser en post sominte handlar omgta det e så o seriöst! så håll er nu till GTA!^^

Tycker du ska lägga av med din stil...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack

japop har tänkt mig att ersätta cubanerna

men dom här bbb kan du visa lite bilder på dom så man kan få lite inspiration?

ahh snart slutar skolan sen ska jag till hästra eller (hestra)? å åka skidaor^^ i min as tyffa cammo jacka :angry:

Grim Var är du från?

Jag bor i Hestra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara undrar hur man gör skins i photoshop tror inte jag skulle överhuvudtaget ge grim nån match men jag ycker det skulle va kul att göra egna skins.

om det inte finns någon som kan förklara på typ msn så skriv åtminstånde om det finns ngn tutoial till det.

OFF TOPIC!!! men det är bara att rita! så enkelt är det:P (man lär sig med tiden)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...